نویسنده: م.حافظ شنبه، 03 تیر 1396
ساعت 17:30

میزان فروش بازی Playerunknown's Battlegrounds

0 از 5

بازی Playerunknown's Battlegrounds از مرز 4 میلیون نسخه فروش گذشت

بازی Playerunknown's Battlegrounds همواره از زمان عرضه اش دراوایل این سال میلادی، یکی از مشهورترین بازی های PC بوده است و هم اکنون به آمار فروش قابل توجهی دست یافته است. طبق گفته های کارگردان خلاق بازی آقای Brendan Greene میزان فروش این بازی از مرز 4 میلیون نسخه گذشته است.

آقای Brendan Greene در صفحه توییتر اظهار داشته که بازی Playerunknown's Battlegrounds حدود 3 ماه پس از عرضه اش به آمار فروش قابل توجهی دست پیدا کرده است. همچنین تنها در عرض چند هفته از اول ماه ژوئن تا کنون میزان فروش آن از 3 میلیون نسخه فراتر رفته است.

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds نه تنها فروش بسیار خوبی داشته است بلکه طرفداران و پیروان زیادی پیدا کرده و در حال حاضر پس از بازی های Dota 2 ، Counter-Strike: Global Offensive و Payday 2 ، از لحاظ تعداد کاربران فعال در رتبه چهارم بر روی شبکه Steam قرار گرفته است.

در نمایشگاه E3 2017 متوجه شدیم که استودیوی Bluehole سازنده این بازی، برنامه های زیادی برای آن دارد. بعنوان مثال، این استودیو در حال حاضر مشغول کار بر روی یک مد Zombies برای بازی Battlegrounds می‌باشد. همچنین این بازی قرار است امسال برای Xbox One هم عرضه شود. البته در جای دیگری گفته شده که ورژن PlayStation 4 آن هم در برنامه قرار دارد.

PlayerUnknown's Battlegrounds یا به اختصار PUBG از نوع بازی های آنلاین چندنفره و تلاش برای بقا است.

م.حافظ | اخبار | 24/06/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.