نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 06 تیر 1396
ساعت 11:23

بازی Anthem در ژانر علمی فانتزی ساخته خواهد شد

3 از 5

بازی Anthem بیشتر علمی فانتزی خواهد بود تا علمی تخیلی

IP جدید استودیوی BioWare یعنی Anthem در ژانر علمی-فانتزی مانند Star Wars طراحی شده و برخلاف ژانر علمی-تخیلی مانند Mass Effect می‌باشد. آقای Aaryn Flynn نائب رئیس استودیوی BioWare در مصاحبه با منبع خبری CBC درمورد ژانر این بازی صحبت کرده و آن را با کارهای قبلی این استودیو مقایسه کرده است.

ایشان اظهار داشته است: «این بازی در ژانری ساخته شده که ما آن را علمی فانتزی می‌نامیم. بسیار شبیه به Star Wars و بسیار شبیه به Marvel Universe است؛ جایی که اتفاقات جذاب و شگفت انگیز زیادی را می‌بینید اما خیلی نگران علت این اتفاقات و یا چگونگی این اتفاقات نیستیم.»

او ادامه داد: « Mass Effect یک IP علمی تخیلی واقعی تر است اما Anthem بیشتر حالت سرگرمی در دنیای بازی را دارد.»

بازی Anthem در نمایشگاه E3 2017 معرفی شد و مسئولیت ساخت آن بر عهده استودیوی BioWare Edmonton ، سازنده Star Wars: Knights of the Old Republic ، می‌باشد (تریلر بازی Anthem در E3 2017). Anthem یک بازی اکشن است که در فضای باز بسیار گسترده ای طراحی شده است. در این بازی گیمرها در نقش یک Freelancer بازی می‌کنند، او مسئول جستجو در سیاره های ناشناخته و حفظ بشریت می‌باشد. شما می‌توانید Freelancer خود را با آیتم های سفارشی به نام Javelins تجهیز کنید.

این بازی بر مبنای تأکید زیاد روی بازی مشارکتی ساخته شده است. کمپانی EA تأیید کرده است که تا 4 نفر بازیکن می‌توانند برای انجام مأموریت ها با هم تشکیل یک گروه دهند.

این بازی هم به صورت 4K اجرا خواهد شد و نسخه Xbox One X آن دارای ویژگی های بهبودیافته دیگر نیز می‌باشد.

قرار است بازی Anthem در پاییز 2018 برای Xbox One ، PlayStation 4 و PC عرضه گردد.

م.حافظ | اخبار | 27/06/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.