نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 07 تیر 1396
ساعت 16:36

DLC جدید بازی Dragon Ball Xenoverse 2 عرضه شد

4 از 5

بازی Dragon Ball Xenoverse 2  و عرضه DLC جدید برای آن

کمپانی Bandai Namco هم اکنون DLC جدیدی برای بازی Dragon Ball Xenoverse 2 ارائه کرده است. این DLC در حال حاضر با قیمت 10 دلار موجود می‌باشد. البته کسانی که سیزن پس 30 دلاری بازی را خریداری کرده باشند می‌توانند این DLC را به صورت رایگان دانلود نمایند.

این چهارمین DLC ارائه شده برای بازی Dragon Ball Xenoverse 2 از زمان عرضه اش تاکنون می‌باشد. این بازی در پاییز سال 2016 عرضه گردید. DLC جدیدی که هم اکنون ارائه شده 2 کاراکتر جدید از سری Dragon Ball Super با نام های Fused Zamasu و SSGSS Vegito و همچنین یک مبارز جدید از Hope storyline را معرفی می‌نماید. بعلاوه این DLC شامل یک مرحله جدید قابل بازی همراه با آیتم های زیر است:

•    سه Parallel Quest جدید
•    پنج مهارت اضافی
•    چهار کاستوم اضافی
•    شش Super Soul

حتی اگر قصد خرید این DLC جدید را ندارید، تمامی کاربران بازی Dragon Ball Xenoverse 2 قادر به دریافت مجموعه حملات و کاستوم های اضافی از TP Medal Shop بازی خواهند بود. 2 رئیس جدید Raid Quest نیز به صورت رایگان به بازی اضافه می‌شوند.

بازی Dragon Ball Xenoverse 2 در حال حاضر برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One و Microsoft Windows موجود می‌باشد و قرار است ورژن Nintendo Switch آن هم در پاییز امسال عرضه گردد. ورژن سوئیچ این بازی شامل یک مد چندنفره 2 بازیکن خواهد بود که در آن، هر یک از بازیکن ها از یک Joy-Con منفرد استفاده می‌کند. ضمناً جدیدترین بازی Dragon Ball با نام Dragon Ball FighterZ قرار است در اوایل سال 2018 برای PS4 ، Xbox One و PC ارائه شود که سازنده آن استودیوی Arc System Works ، سازنده بازیهایی چون Guilty Gear و BlazBlue است.

dragon

dragon

dragon

dragon

dragon

م.حافظ | اخبار | 28/06/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.