نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 07 تیر 1396
ساعت 13:25

بازی Playerunknown's Battlegrounds احتمالاً کراس-پلی می‌شود

4 از 5

احتمال افزودن ویژگی کراس-پلی به بازی Playerunknown's Battlegrounds

بازی Playerunknown's Battlegrounds از زمان عرضه نسخه early access آن در ماه مارس (فروردین) یکی از معروف ترین بازیها بر روی شبکه Steam بوده است و استودیوی Bluehole در نمایشگاه E3 2017 اعلام نمود که این بازی را برای کنسولها نیز عرضه خواهد کرد. اخیراً این استودیو گفته است که کاربران کنسولها و PC شاید حتی بتوانند با همدیگر بازی کنند.

تولیدکننده اجرایی این بازی آقای Chang Han Kim در مصاحبه ای با منبع خبری VG247 در مورد احتمال افزودن ویژگی کراس-پلی به این بازی صحبت کرد. طبق گفته های ایشان، هیچ گونه مشکل تکنیکی برای انجام دادن این کار وجود ندارد.

آقای Chang Han Kim اظهار داشت: «ویژگی کراس-نتوورک میان PC و کنسولها کاری است که ما قطعاً می‌خواهیم انجام دهیم و فکر نمی‌کنیم که مشکلی تکنیکی در روند آن وجود داشته باشد. اما وقتی جنبه رقابتی بازی را در نظر می‌گیرید، احساس می‌کنم که یک سری مسائل تعادلی میان کنترلرها و کیبورد و ماوس کامپیوتر وجود داشته باشد. این همان چیزی است که کار ما را برای انجام این روند مشکل می‌کند.»

ویژگی کراس-پلی یکی از موضوعات مهیج در نمایشگاه E3 2017 بود و اعلام شد که بازیهایی چون Minecraft و Rocket League قابلیت کراس-پلی میان Switch ، PC و Xbox One خواهند داشت. عدم حضور PS4 در این میان حس می‌شود؛ شرکت سونی توضیح داد که عدم همکاری آنها با دیگر کمپانی ها بخاطر حفظ پایگاه کاربری آن است.

بازی Battlegrounds در نمایشگاه E3 بسیار خوش درخشید و استودیوی Bluehole اطلاعاتی در مورد تغییرات آینده این بازی ارائه کرد از قبیل سیستم ری-پلی و قابلیت بالارفتن از موانع. همچنین این استودیو مد zombies  را برای این بازی معرفی کرد.

م.حافظ | اخبار | 28/06/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.