نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 08 تیر 1396
ساعت 17:45

The Icons of War DLC بازی Halo Wars 2 عرضه شد

4 از 5

بازی Halo Wars 2 هم اکنون DLC جدیدی با نام Icons of War دریافت کرده است

استودیوی 343 Industries هم اکنون DLC جدیدی برای بازی Halo Wars 2 ارائه کرده است. این DLC که The Icons of War نام دارد 2 قهرمان جدید به این بازی اضافه می‌کند. قهرمان Jerome-092 یک سرباز مافوق است که رهبری گروه Red Team را بر عهده دارد و قهرمان Arbiter Ripa از بازی اول Halo Wars  و دارای مجموعه ای بسیار قدرتمند از سلاح های مختلف می‌باشد.

The Icons of War DLC به صورت یک محتوای دو بسته ای ویژه که دارای هر دو قهرمان می‌باشد با قیمت 9.99 دلار در دسترس قرار دارد. همچنین علاقه مندان می‌توانند آنها را به صورت مجزا با قیمت 5.99 دلار برای هر یک خریداری کنند. همچنین کسانی که سیزن پس بازی Halo Wars 2 را خریداری کنند به قهرمانان The Icons of War و همچنین دیگر قهرمانانی که تاکنون ارائه شده اند، دسترسی پیدا خواهند کرد. همچنین Icons of War دربردارنده تغییرات جدید، بهبودها و تعادل هایی در بازی است.

بازی Halo Wars 2 از نوع بازی های استراتژی real-time در مد تک نفره و چندنفره می‌باشد که در اوایل سال 2017 برای پلتفرم های Xbox One, Microsoft Windows عرضه شد. این بازی دنباله عنوان Halo Wars (عرضه شده در سال 2009) است و در دنیای علمی تخیلی سری Halo series در سال 2559 طراحی شده است. ساخت این بازی از سال 2014 آغاز شد.

م.حافظ | اخبار | 29/06/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.