نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 08 تیر 1396
ساعت 20:56

بازی های E3 2017 که در سال 2018 یا بعد از آن عرضه می‌شوند

4.53 از 5

بازی‌های معرفی شده در E3 2017 که در سال 2018 یا بعد از آن عرضه خواهند شد

در نمایشگاه E3 2017 بازی های زیادی معرفی شدند و برای بازی های بسیاری تاریخ عرضه تعیین شد. در حالیکه تعداد زیادی بازی ویژه و منحصر به فرد در همین سال 2017 ارائه خواهند شد (بازی های E3 2017 که همین امسال عرضه می‌شوند). اما بازی های بی نظیر زیادی هم هستند که تا سال 2018 در دسترس قرار نخواهند گرفت. ما در اینجا فهرستی از مهم ترین عناوین نمایشگاه E3 2017 که تاریخ عرضه آنها برای سال 2018 یا حتی بعد از آن تعیین شده نهیه کرده ایم.

همانطور که می‌دانید نمایشگاه E3 2017 برای اولین بار در تاریخچه این نمایشگاه به مردم عادی اجازه حضور داد. اما روند کلی این نمایشگاه مانند همیشه بود با اندکی تغییرات جزئی. E3 2017 از 13 تا 15 ژوئن 2017 (23 تا 25 خرداد 1396) برگزار شد.

CRY

 

Far Cry 5
بازی Far Cry 5 یازدهمین بخش از سری Far Cry است. این بازی در ژانر اکشن ماجراجوئی شوتر اول شخص طراحی شده و گیمر قادر است به صورت تک نفره یا چندنفره آن را تجربه کند. شما در اینجا کنترل نقش نماینده بی نامی را بر عهده دارید که در مقابل فرهنگ و تمدن افراطی گری مبارزه می‌کنید. این بازی در شهر مونتانا طراحی شده است. داستان آن به صورت دینامیک طراحی شده و متفاوت با بازی های قبلی این سری می‌باشد. (ویدئوی گیم پلی E3 2017 بازی Far Cry 5).

پلتفرم: PS4, Xbox One, PC                                    تاریخ عرضه: 27 فوریه 2018 (9 اسفند 1396)

CREW

The Crew 2
بازی The Crew 2 از نوع بازی های ریسینگ فضای باز است که در آن شمار بسیاری از ماشین های متنوع وجود دارند، از خودروهای معمولی تا کامیون های عظیم الجثه و حتی هواپیماهای سبک. (تریلر و گیم پلی بازی The Crew 2 در E3 2017). این بازی دنباله بازی The Crew است که کمپانی یوبیسافت در مورد رونمایی آن در نمایشگاه E3  امسال وعده داده بود. نکته قابل توجه این است که این بازی تنها محدود به ماشین نخواهد بود و گیمر درواقع خلبانی هواپیما و هلیکوپتر را نیز تجربه خواهد کرد.

پلتفرم: Xbox One, PC                                   تاریخ عرضه: اوایل 2018

WAR

God of War
بازی جدید God of War جدیدترین بخش از این سری می‌باشد که استودیوی Sony Santa Monica مسئولیت ساخت و توسعه آن را بر عهده دارد. بازی های سری God of War در ژانر اکشن ماجراجوئی هک اند اسلش طراحی می‌شوند. اخیراً اطلاعات جدیدی از این بازی مبنی بر متفاوت بودن شخصیت کریتوس در این بازی نسبت به بازی های قبلی، ارائه شد. وعده داده شده که بازی جدید God of War  نسبت به بازی های قبلی این سری به میزان بیشتری دراماتیک (نمایشی و مهیج) باشد. (تریلر و گیم پلی جدید بازی 5 God of War در E3 2017).

پلتفرم: PS4                                     تاریخ عرضه: اوایل 2018

WORLD

Monster Hunter: World
قرار است فرنچایز Monster Hunter با بازی Monster Hunter: World دوباره برای کنسولها عرضه شود. مانند آخرین بازی از این سری که برای 3DS عرضه شد، شما می‌توانید بر روی دیوار راه بروید، بر روی هیولاها بپرید و به آنها حمله کنید و همچنین غذا بپزید. همچنین به نظر می‌رسد که مجموعه ای از عناصر جدید در این بازی بکار رفته باشند از قبیل چنگک قلابی و اسلحه ماشینی. این بازی در ژانر اکشن نقش آفرینی در مد تک نفره و چندنفره طراحی شده است. (تریلر و گیم پلی بازی Monster Hunter: World در E3 2017)

پلتفرم: PS4, Xbox One                             تاریخ عرضه: اوایل 2018

EX

Extinction
بازی Extinction یک عنوان اکشن می‌باشد که در حال حاضر مراحل ساخت و توسعه را توسط استودیوی Iron Galaxy می‌گذراند. استودیوی Iron Galaxy سازنده بازی هایی از قبیل Killer Instinct Seasons 2-3 و Divekick نیز بوده است.

پلتفرم: PS4, Xbox One, PC                               تاریخ عرضه: بهار 2018

DECAY

State of Decay 2
بازی State of Decay 2 در ژانر زامبی و تلاش برای حفظ جان طراحی شده است که استودیوی Undead Labs مسئولیت ساخت و توسعه آن را عهده دارد. از ویژگی های این بازی می‌توان به محیط های فضای باز و گیم پلی کو-آپ اشاره کرد. گیمر در اینجا از چشم انداز سوم شخص ایفای نقش می‌کند. (گیم پلی بازی State of Decay 2 در E3 2017)

پلتفرم: Xbox One, PC                         تاریخ عرضه: اوایل 2018

WAY

A Way Out
بازی A Way Out جدیدترین پروژه استودیوی Hazelight  سازنده بازی Brothers: A Tale of Two Sons می‌باشد. داستان بازی A Way Out در مورد 2 محکوم زندانی است  که از زندان فرار کرده اند. این عنوان در ژانر ماجراجوئی و در مد تک نفره طراحی شده است و گیمر از چشم انداز سوم شخص به تجربه آن می‌پردازد. (تریلر معرفی بازی A Way Out در E3 2017).

پلتفرم: PS4, Xbox One, PC                             تاریخ عرضه: اوایل 2018

TRANS

Transference
عنوان Transference یک بازی VR است که در آن گیمر به جستجوی تجربه های آسیب زای مربوط به افراد افسانه ای می‌پردازد. این بازی قرار است برای پلتفرم های VR و کنسول های سنتی عرضه شود.

پلتفرم: PS4, PSVR, Xbox One, PC, Oculus Rift, HTC Vive                      تاریخ عرضه: بهار 2018

SK

Skull & Bones
عنوان Skull & Bones یک بازی مبارزه دریایی و دزدی دریایی است که استودیوی Ubisoft Singapore مسئولیت ساخت و توسعه آن را بر عهده دارد. گیمرها در این بازی می‌توانند در مبارزه های 5v5 شرکت کنند. این بازی در ژانر اکشن طراحی شده است.

پلتفرم:  PS4, Xbox One, PC                        تاریخ عرضه: اواسط 2018

ANTH

Anthem
عنوان Anthem یک بازی اکشن علمی تخیلی جدید از استودیوی Bioware می‌باشد. از دیگر کارهای این استودیو می‌توان به بازیهای Mass Effect و Dragon Age اشاره نمود. در این بازی گیمر نقش یک Freelancer را بر عهده دارد؛ او یک فرد ماجراجو است که مسئولیت جستجو و کاوش سیاره های ناشناخته و حفظ بشریت را بر عهده دارد. بازی Anthem دارای دو چشم انداز اول شخص و سوم شخص خواهد بود. (تریلر معرفی بازی Anthem در E3 2017).

پلتفرم: PS4, Xbox One, PC                              تاریخ عرضه: پاییز 2018

BATTLE

Starlink: Battle For Atlas
عنوان Starlink: Battle For Atlas در حال حاضر مراحل ساخت و توسعه را توسط استودیوی Ubisoft Toronto می‌گذراند. این عنوان یک بازی اکشن ماجراجوئی جدید است که به گیمرها امکان ساخت گروهی متشکل از خلبان های هواپیمای استارفایتر را می‌دهد که مستقیماً آنها را در مبارزه با دشمنانی معروف به  Forgotten Legion کنترل می‌کند.

پلتفرم: PS4, Xbox One, PC, Nintendo Switch                                   تاریخ عرضه: پاییز 2018

DRAGON

Dragon Ball FighterZ
عنوان Dragon Ball FighterZ یک بازی مبارزه ای جدید از فرنچایز معروف Dragon Ball می‌باشد که استودیوی Arc System Works مسئولیت ساخت و توسعه آن را بر عهده دارد. از کارهای دیگر این استودیو می‌توان به بازیهای Guilty Gear و Blazblue اشاره نمود.

پلتفرم: PS4, Xbox One, PC                           تاریخ عرضه: 2018

DAYS

Days Gone
طی کنفرانس خبری شرکت سونی E3 2017  ویدئویی 7 دقیقه ای از گیم پلی بازیDays Gone منتشر شد. Days Gone عنوانی در ژانر اکشن ماجراجوئی زامبی و تلاش برای حفظ بقا می‌باشد که استودیوی SIE Bend مسئولیت ساخت و توسعه آن را بر عهده دارد. این بازی قابلیت پشتیبانی از PS4 Pro را نیز خواهد داشت. Days Gone در محیط باز طراحی شده و گیمر از چشم انداز سوم شخص ایفای نقش می‌کند. (ویدئوی گیم پلی Days Gone در E3 2017)

پلتفرم: PS4                                                  تاریخ عرضه: 2018

KI

Kirby
بازی بعدی از سری Kirby همچنان ویژگی محیط های ساید اسکرولینگ جذاب و زیبای سنتی و همچنین بلعیدن دشمنان برای کسب قدرت آنها را در خود حفظ کرده است. از دیگر ویژگی های این بازی می‌توان به مد کو-آپ 4 نفره اشاره کرد.

پلتفرم: Switch                                          تاریخ عرضه: 2018

SEA

Sea of Thieves
عنوان Sea of Thieves از نوع بازی های اکشن ماجراجوئی و کاری از استودیوی Rare است. این بازی به صورت چند نفره (مولتی پلیر) مشارکتی (کو-آپ) طراحی شده است که گیمر از چشم انداز اول شخص به ماجراجوئی در دنیای بازی می‌پردازد. گیمرها با یک کشتی دزدان دریایی به جستجو در فضای باز می‌پردازند. (ویدیو گیم پلی بازی Sea of Thieves در E3 2017)

پلتفرم: Xbox One, PC                                           تاریخ عرضه: 2018

SHADOW

Shadow of the Colossus
عنوان Shadow of the Colossus درواقع نسخه ریمستر یا بازسازی شده بازی Shadow of the Colossus (عرضه شده در سال 2009) می‌باشد که در حال حاضر در دست ساخت و توسعه است. نسخه جدید این بازی شامل بهبود و ارتقاء ویژگی های بصری خواهد بود.

پلتفرم: PS4                                   تاریخ عرضه: 2018

SPIDER
Spider-Man
عنوان Spider-Man یک بازی اکشن ماجراجوئی است که توسط استودیوی Insomniac Games مراحل ساخت و توسعه را می‌گذراند. از دیگر کارهای این استودیو می‌توان به بازیهای Ratchet & Clank و Sunset Overdrive اشاره کرد. بازی اسپایدرمن در شهر نیویورک طراحی شده و گیمر از چشم انداز سوم شخص ایفای نقش می‌کند. (تریلر و گیم پلی بازی Spider-Man در E3 2017)

پلتفرم: PS4                                   تاریخ عرضه: 2018

YO
Yoshi
قرار است ماجراجوئی مستقل دیگری برای بازی  Yoshi عرضه گردد که به نظر می‌رسد یک ساید-اسکرولر مانند Yoshi's Story و Yoshi's Wooly World باشد.

پلتفرم: Switch                                   تاریخ عرضه: 2018

GOD

Beyond Good & Evil 2
بازی Beyond Good & Evil 2 در ژانر اکشن ماجراجوئی و در مد تک نفره و چندنفره طراحی شده است. این بازی کاری از استودیوی Ubisoft Montpellier است که در دنباله بازی Beyond Good & Evil (عرضه شده در سال 2003) طراحی شده است. داستان آن در زمان قبل از تولد Jade (کاراکتر اصلی بازی اولیه) ساخته شده است.

پلتفرم: نامشخص                                     تاریخ عرضه: نامشخص

MET

Metroid Prime 4
حدود 10 سال از زمان عرضه آخرین بازی سری Metroid Prime می‌گذرد اما هم اکنون می‌دانیم که یک بازی جدید از این سری در راه است. هنوز تاریخ عرضه یا حتی ویدئویی از گیم پلی این بازی منتشر نشده است بنابراین می‌توان حدس زد که این بازی به این زودی عرضه نخواهد شد. اما حداقل خوب است که می‌دانیم این بازی در حال ساخت و توسعه می‌باشد.

پلتفرم: Switch                                        تاریخ عرضه: نامشخص

POKEMON

Untitled Pokemon
اگرچه هیچ تریلر یا ویدئویی از گیم پلی این بازی منتشر نشده است اما آقای Tsunekazu Ishihara رئیس کمپانی Pokemon تأیید کرده است که استودیوی Game Freak در حال ساخت و توسعه یک بازی Pokemon  نقش آفرینی جدید می‌باشد. اگرچه ایشان اظهار داشته که این بازی به این زودی عرضه نخواهد شد و حتی ممکن است عرضه آن بیش از یک سال طول بکشد.

پلتفرم: Switch                                      تاریخ عرضه: نامشخص

م.حافظ | اخبار | 29/06/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.