نویسنده: قاسم ممتاز شنبه، 27 خرداد 1396
ساعت 01:00

تریلر و گیم پلی بازی The Crew 2 در E3 2017

5 از 5

تاریخ عرضه، تریلر و گیم پلی بازی The Crew 2 در E3 2017

دومین شماره از بازی The Crew یکی از پروژه های بزرگ یوبیسافت بود که در E3 2017 به نمایش درآمد. The Crew 2 که قرار است در ماه های ابتدائی سال 2018 روانه ی بازار شود، 3 برابر از شماره ی قبلی بزرگتر است و نوآوری های بسیار زیادی در شماره ی اول ایجاد کرده تا سلیقه های متفاوتی را به تجربه ی این بازی ترغیب کند.

نقشه ی بازی به بزرگی آمریکا طراحی شده و هدف گذاری بازی هم تبدیل شدن به قهرمان تمامی مسابقات موتر اسپرت در هر 3 رشته ی اتومبیل رانی، پرواز و قایرانی است.

در مسابقات با اتومبیل های سوپر اسپرت، در خیابان های نیویورک مسابقه می‌دهید، در جاده های حومه ی شهر رقابت می‌کنید و از پشت بام ساختمان ها برای میانبر استفاده می‌کنید. آب های رودخانه ی هادسون را با قایق های جت می‌شکافید و بر فراز امپایر استیت با هواپیمای تک سرنشین خود پرواز می کنید و حرکات نمایشی انجام می‌دهید.

یکی از ویژگی های جالب The Crew 2 که البته در نگاه اول خاطره ی GTA V را تداعی می‌کند، تغییر لحظه ای از هواپیما به قایق یا اتومبیل است. هر لحظه که بخواهید می توانید از اتومبیل سوپر اسپرتتان به آسمان بروید و با هواپیما پرواز کنید یا در همان لحظه به قایق سویچ کنید و در رودخانه مسابقه بدهید.

the crew 2 vehicle switching.0

 

the crew 2 vehicle switching 2

در بازی Co-Op هم به راحتی می‌توانید بین هر 3 حالت موجود بدون محدودیت سویچ کنید. در مسابقات آف-رود، با اتومبیل های باگی در مسیر های صعب العبور رقابت می‌کنید و برای رسیدن به مقام اول تلاش می‌کنید. در نهایت اینکه The Crew 2 تمام تلاشش را کرده تا نسبت به نسخه ی اول بزرگتر و جذاب تر باشد. بهتر است گیم پلی این بازی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود در: E3 2017 | گیم پلی بازی The Crew 2

برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: آذر 1394
    نظرها: 26
    تشکر: 5
    تشکرشده: 15
    کنسول‌های بازی:

    خب چه کاریه شمام یک gta میدادید بیرون خجالت کشید حتما؟ من ک اصن نتونستم با فضاش ارتباط برقرار کنم به نظرم حرفی برای گفتن نداره در برابر need for speed pay back.بازی ماشینی باید ماشین باشه دیگه اینا شورشو در آوردن هواپیما؟؟؟؟؟؟

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.