نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 27 تیر 1396
ساعت 12:32

فروش بازی DOOM از مرز 2 میلیون نسخه در شبکه استیم گذشت

4 از 5

بازی DOOM بیش از 2 میلیون نسخه بر روی شبکه استیم فروش داشته است

بازی DOOM که توسط استودیوی id Software ساخته شده و کمپانی Bethesda Softworks مسئولیت انتشار آن را بر عهده داشته است، هم اکنون به موفقیت بی نظیری دست پیدا کرده است.

بر اساس گزارش منبع خبری SteamSpy (یک وبسایت معروف در آمارگیری فروش بازیها بر روی شبکه استیم)، فروش بازی DOOM بر روی شبکه Steam از مرز 2 میلیون نسخه عبور کرده است. البته از آنجاییکه بازی DOOM از زمان عرضه اش در سال 2016 نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرده و همچنین در وبسایت Metacritic امتیاز 85 را کسب کرده است، این آمار و ارقام خیلی تعجب برانگیز نیستند.

بازی DOOM ابتدا در سال 2008 تحت عنوان DOOM 4 معرفی گردید و پس از آن با مشکلاتی مواجه شد و مجدداً در سال 2011 به طور کامل از اول راه اندازی گردید. این بازی بعدها در سال 2014 تحت عنوان  DOOM رسماً معرفی شد. بیشتر امتیازاتی که این بازی کسب کرده به علت محیط های بی نظیر، گیم پلی سریع و خونخوار و همچنین موسیقی متن بسیار عالی آن (ساخته آقای Mick Gordon) می‌باشد. آقای Mick Gordon موسیقی های زیبایی برای بازی های دیگری چون Wolfenstein: The New Order ، Wolfenstein: The Old Blood ، Prey ، DOOM و فصل اول و دوم Killer Instinct نیز طراحی کرده است.

بازی DOOM عنوانی در ژانر شوتر اول شخص و مد تک نفره و چندنفره می‌باشد که در سال 2016 در سراسر دنیا برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه گردید. این بازی چهارمین بخش از سری Doom می‌باشد.

م.حافظ | اخبار | 18/07/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.