نویسنده: احسان ناخدا یکشنبه، 08 مرداد 1396
ساعت 15:13

حضور بازیگر سریال Silicon Valley در Middle-earth: Shadow Of War

4 از 5

حضور بازیگر سریال Silicon Valley در تریلر جدید بازی Middle-earth: Shadow Of War

مدتی قبل، کمپانی Warner Bros حضور بازیگر سریال Silicon Valley و فیلم  The Big Sick، یعنی «کمیل نانجیانی» را در بازی Middle-earth: Shadow of War تایید کرد. این بازیگر قرار است در نقش یک «ارک» در بازی حضور یابد و حالا امروز تریلر جدیدی از بازی منتشر شده که می‌توانیم ببینیم نانجیانی در نقش یک ارک چگونه خواهد بود.

در این تریلر، نانجیانی درباره نقش خود و شخصیتی که در آن بازی می‌کند، توضیح می‌دهد. این ارک در بازی با نام The Agonizer شناخته می‌شود و برخلاف چهره‌ بسیار تندخو و خشم‌آلودی که دارد، شخصیت و رفتار او کاملا متفاوت است.

نانجیانی در تریلر منتشر شده درباره شخصیت خود می‌گوید:

 آگونایزر می‌خواهد یک شخصیت کله‌خر، خون‌سرد و خفن داشته باشد، ولی در عین حال او خود را همیشه قضاوت و سرزنش می‌کند و بیش از حد به همه چیز فکر می‌کند. او یکسری توهین‌ها و اتهامات را برای خود می‌نویسد و به آن‌ها فکر می‌کند، اما یک لحظه بعد مطمئن نیست که آیا آن‌ها برایش خوب هستند یا اصلا می‌تواند به آن‌ها متعهد باشد یا خیر.

اگر صادقانه به این موضوع نگاه کنیم، Agonizer هم شبیه به دیگر کارکترهای نانجیانی است که در آن‌ها ایفای نقش کرده، نقش‌هایی مثل کارکتر Dinesh Chugtai در سریال Silicon Valley و یا شخصیتی که در Portlandia داشته است همگی شباهت‌هایی به کارکتر او در این بازی دارند.

بازی Shadow of War در تاریخ 18 مهر برای پلتفورم‌های Xbox One, PS4 و PC عرضه خواهد شد.

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.