نویسنده: احسان ناخدا دوشنبه، 09 مرداد 1396
ساعت 20:30

نتایج رضایت‌بخش تست‌های Death Stranding

4.33 از 5

قابل قبول بودن تست‌های صورت گرفته از بازی Death Stranding؛ نمایش دستاوردهای جدید موتور Decima در SIGGRAPH

همه ما می‌دانیم که عنوان Death Stranding، جدیدترین بازی در حال ساخت هیدئو کوجیما، هنوز راه زیادی تا منتشر شدن دارد و حداقل یک سال دیگر (و یا حتی بیشتر) مانده که نسخه نهایی بازی به دست ما برسد. اما تمام این موارد باعث نشده که ذره‌ای از انتظارات ما برای این بازی کم شود و هر روز دنبال اطلاعات جدیدی از این عنوان هستیم و با هر اطلاعات کوچکی که کوجیما در اختیار ما میگذارد، عطش بیشتری برای انجام این بازی پیدا می‌کنیم. خوشبختانه امروز توانستیم یک گام به جلو برداریم و اطلاعاتی تازه از بازی کسب کنیم.

طبق آخرین توییت‌های کوجیما، او گفت که شاهد انجام شدن تست‌های بازی بوده است و از نتایج راضی است. و در ادامه می‌گوید: "امشب می‌توانم یک خواب راحت و خوب داشته باشم!". قطعا این خبر برای طرفداران این بازی دل‌گرم‌کننده خواهد بود. درست است، این خبر به ما هیچ اطلاعاتی درباره داستان و حتی اینکه این عنوان به چه مدت در دست ساخت بوده، نمی‌دهد اما حداقل می‌دانیم که مراحل ساخت روند خوبی را طی می‌کند.

خبر دیگری که از توییتر Kojima Productions منتشر شد، مربوط به موتور Decima می‌شود. در این توییت اعلام شد که دو استودیو Kojima Productions و Guerrilla Games در مراسم SIGGRAPH 2017 حضور می‌یابند و آخرین دستاوردها و اطلاعات خود را درباره موتور Decima به اشتراک می‎گذارند. این موتور در ساخت عنوان Horizon Zero Dawn استفاده شده بود و حالا قرار است در ساخت Death Stranding از آن استقاده شود.

1212

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.