نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 11 مرداد 1396
ساعت 14:26

گیم پلی بازی Matterfall

4 از 5

تریلر جدید بازی Matterfall و نمایش پشت صحنه و گیم پلی آن

کمپانی Sony Interactive Entertainment تریلر جدیدی از بازی Matterfall منتشرکرده که می‌توانید در پایان متن به مشاهده آن بپردازید. مدت زمان این ویدئو حدود 3 دقیقه می‌باشد و در آن اعضاء گروه سازنده این بازی در مورد عناصر مختلف بازی صحبت می‌کنند.

مهم ترین مسئله ای که سازندگان بازی Matterfall در این ویدئو مطرح می‌کنند این است که برای اولین بار ایده و فکر ساخت این بازی از کجا سرچشمه گرفته است. همچنین جزئیاتی در مورد داستان بازی Matterfall  نیز در این تریلر ارائه می‌شود و دیدگاهی در مورد اتفاقات بازی و دشمنانی که باید با آنها مبارزه کنیم، به ما ارائه می‌دهد. در نهایت اعضاء استودیوی Housemarque در مورد جریان بازی صحبت می‌کنند و روی این موضوع تأکید دارند که برای موفقیت در روند بازی Matterfall، گیمر باید واکنش های سریع از خود نشان دهد. علاوه بر این ها، بخشی از گیم پلی بازی Matterfall نیز در این ویدئو نمایش داده شده است.

 بازی Matterfall اخیراً گلد شده است به این معنا که مراحل ساخت و توسعه آن به پایان رسیده و آماده عرضه به بازار می‌باشد. این بازی در ژانر شوتر ساید اسکرولینگ طراحی شده و مد آن تک نفره می‌باشد. عنوان Matterfall قرار است در تاریخ 15 آگست 2017 (24 مرداد 1396) انحصاراً برای PlayStation 4 عرضه گردد. (مشاهده تریلر E3 2017 بازی Matterfall)

م.حافظ | اخبار | 02/08/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    عجب بازی مریضیه . از اونائی که تحسینشون می کنم ولی هرگز بازی نمی کنم :tear:

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.