نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 22 مرداد 1396
ساعت 19:45

حجم موردنیاز ورژن PS4 بازی Matterfall

3 از 5

حجم موردنیاز برای دانلود ورژن PS4 بازی Matterfall مشخص شد

هم اکنون حجم موردنیاز برای دانلود ورژن PlayStation 4 بازی Matterfall مشخص شده است. در صفحه مربوط به بازی Matterfall بر روی PlayStation Store آمده است که برای دانلود این بازی بر روی PlayStation 4 حدود 4.15 گیگابایت از فضای هارد درایو کنسول مذکور مورد نیاز می‌باشد. علاقه مندان می‌توانند ورژن دیجیتالی این بازی را از طریق این آدرس از سایت آمازون پیش خرید نمایند.

بازی Matterfall توسط استودیوی Housemarque در مراحل ساخت و توسعه می‌باشد و مسئولیت انتشار آن بر عهده کمپانی Sony Interactive Entertainment می‌باشد.. از کارهای قبلی این استودیو می‌توان به عناوین Super Stardust HD ، Dead Nation ، Resogun ، Alienation و Nex Machina اشاره کرد.

بازی Matterfall عنوانی در ژانر شوتر ساید اسکرولینگ در مد تک نفره می‌باشد که در تاریخ 15 آگست 2017 (24 مرداد 1396) انحصاراً برای PlayStation 4 عرضه خواهد شد. این بازی بر اساس دنیای علمی تخیلی آینده طراحی شده است. در این بازی گیمرها نقش کاراکتری به نام Avalon Darrow را بازی می‌کنند که لباس زرهی ویژه و مسلح بر تن دارد. او می‌تواند بپرد، این سو و آن سو برود و از دست دشمنان بگریزد، به دشمنان حمله کند و آنها را منفجر کند. او حتی قادر است سکوهایی بسازد و توسط آنها به جستجو و اکتشاف در دنیای بازی بپردازد. (تریلر E3 2017 بازی Matterfall) و (گیم پلی بازی Matterfall)

م.حافظ | اخبار | 13/08/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.