نویسنده: م.حافظ جمعه، 13 مرداد 1396
ساعت 14:02

اکتیویژن: Call of Duty: WWII عنوانی مناسب در زمانی مناسب

5 از 5

به گفته رئیس اکتیویژن بازی Call of Duty: WWII عنوانی مناسب در زمانی مناسب است

طی گزارش مالی فصلی اکتیویژن، رئیس این کمپانی آقای Eric Hirshberg در مورد چشم اندازهای این کمپانی ناشر برای بازی Call of Duty: WWII صحبت کرده است. آقای Hirshberg اظهار داشته که گرایشات به این بازی و همچنین استقبال از این بازی بسیار خوب بوده است.

کمپانی Activision معتقد است که Call of Duty: WWII «یک بازی مناسب در زمانی مناسب» است. کسانی که موفق به آزمون و تجربه این بازی شده اند از بازگشت ویژگی «مبارزات روی زمین» و فضا و بافت نظامی معتبر و مناسب خوشحال و راضی بوده اند. این عنوان یک «تغییر خوشایند» و «بسیار بموقع و بهنگام» می‌باشد.

 محتوای نمونه آزمایشی ارائه شده این بازی واکنش بسیار مثبتی از جانب طرفداران و منتقدان دریافت کرده است. تریلر رونمایی (معرفی) این بازی بیشترین بیننده و لایک را در تاریخچه بازی های Call of Duty داشته است. بخش چندنفره (مولتی پلیر) آن که در نمایشگاه E3 در دسترس قرار داشت «بسیار مورد استقبال» واقع شد و همچنین تریلر بخش زامبی آن هم که در مراسم San Diego Comic Con رونمایی شد بعنوان پر بازدیدترین تریلر زامبی تا کنون شناخته شده است.

بازی Call of Duty: WWII قرار است در تاریخ 3 نوامبر 2017 (12 آبان 1396) برای PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه گردد. قرار است نسخه بتا PS4 آن در روز 25 آگست (3 شهریور) و بتا  Xbox One آن در روز 1 سپتامبر (10 شهریور) ارائه گردد.

م.حافظ | اخبار | 04/08/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.