نویسنده: احسان ناخدا یکشنبه، 15 مرداد 1396
ساعت 12:21

Rainbow Six Siege بیش از 20 میلیون بازیکن دارد

0 از 5

شوتر تیمی Ubisoft توانست به یک موفقیت بزرگ دست پیدا کند

Rainbow Six Siege بدون شک یکی از بهترین و اعتیاد‌آورترین بازی‌های شوتر این چند سال اخیر است. مدتی پیش در طی پستی در وبلاگ یوبی‌سافت، این کمپانی اعلام که در حال حاضر بیش از 20 میلیون بازیکن برای این عنوان ثبت شده که به طور متوسط روزانه 2.3 میلیون نفر بازی را انجام می‌دهند.

Nicolas Lefebvre، مدیر محصول این بازی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «جامعه (Community) ما هر روز در حال پیشرفت و رشد است و این موضوع باعث شده تا بیشتر از گذشته جاه‌طلب باشیم و Rainbow Six Siege را به این نقطه برسانیم.» او در ادامه افزود: «در چند هفته آینده اتفاقات هیجان‌انگیزی رخ خواهد داد و باید منتظر اتمام Operation Health باشیم و برای سیزن بعدی که در هنگ‌کنگ جریان دارد آماده شویم.»

Operation Health جایگزین سیزن لهستان در بازی شد و به گفته یوبی‌سافت، آن‌ها می‌خواستند تمام مدت زمان خود را صرف برطرف کردن باگ‌ها و بهبود عملکرد بازی کنند که ظاهرا این کار با موفقیت نسبی به سرانجام رسید.

در سیزن جدید که در هفته‌های آتی برای بازی عرضه می‌شود، دو اپراتور از کشور هنگ‌کنگ، یک اپراتور از کشور لهستان و یک مپ به بازی اضافه می‌شود که هر کدام از اپراتورها قابلیت‌ و تجهیزات خاصی را برای خود به همراه دارند.

Rainbow Six Siege هم‌اکنون برای PS4 ،XB1 و PC در دسترس است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.