نویسنده: احسان ناخدا شنبه، 14 مرداد 1396
ساعت 21:25

پاسخ به سوالات متداول عنوان Uncharted: The Lost Legacy

5 از 5

اطلاعات کامل پیرامون بازی Uncharted: The Lost Legacy

استودیو ناتی‌داگ بارها به طور واضح توضیح داده است که عنوان Uncharted: The Lost Legacy دقیقا چه خصوصیاتی دارد و به چه شکلی عرضه می‌شود، اما به نظر من هنوز بعضی بازیبازها اطلاعات ناقصی درباره این عنوان دارند و دقیقا نمی‌دانند با چه چیزی طرف هستند، پس بگذارید تمامی این ابهامات را برطرف کنیم. اگر بخواهم تمام اطلاعات بازی را در یک جمله خلاصه کنم باید بگویم که مدت زمان بازی مناسب و استاندارد است، این عنوان به صورت جداگانه قابل خرید است و نیتن‌دریک (شخصیت اول سری) در بازی حضور ندارد و ما داستان Chloe Frazer و Nadine Ross را دنبال می‌کنیم.

با این حال، باز هم یکسری سردرگمی‌ها درباره این پروژه وجود دارد که ما در قالب یک پرسش و پاسخ ساده و کوتاه آن‌ها را رفع می‌کنیم.

چه مدت زمانی طول می‌کشد تا Uncharted: The Lost Legacy به پایان برسد؟

استودیو ناتی‌داگ اعلام کرده است که اگر بخواهید Uncharted: The Lost Legacy را به پایان برسانید، مدت زمانی مشابه با نسخه اول سری یعنی Uncharted: Drake’s Fortune نیاز خواهید داشت که تقریبا حدودا 8 الی 10 ساعت به طول می‌انجامد. هنوز مشخص نیست که آیا این مدت زمان با احتساب زمان جمع‌آوری کالکتیبل‌ها گفته شده یا خیر. کسانی که مرحله Western Ghats این بازی را تجربه کرده‌اند، گفته‌اند که در مدت زمان یک ساعت تنها توانسته‌اند یک چهارم آیتم‌های روی نقشه را جمع آوری کنند و طبق فرضیات، حدودا 3 ساعت زمان نیاز دارید تا این منطقه را به طور کلی پاکسازی کنید. مشخصا در طول بازی ما به لوکیشن‌های مختلف سفر می‌کنیم که هر کدام مدت زمانی را برای کامل شدن می‌طلبند.

آیا Uncharted: The Lost Legacy یک DLC است؟

خیر، این بازی فقط به عنوان یک DLC برای Uncharted 4 معرفی شد. اما بالاخره ناتی‌داگ تصمیم گرفت که این عنوان در قالب یک بازی کامل و استاندارد توسعه دهد. علت این کار هم این بود که داستان بازی را نمیشد در یک DLC ساده و کوتاه روایت کرد و به سرانجام رساند. با این حال کسانی که سیزن‌پس Uncharted 4 را خریداری کرده‌اند می‌توانند به صورت رایگان این عنوان را تجربه کنند.

آیا برای انجام Uncharted: The Lost Legacy به بازی Uncharted 4 نیاز دارم؟

بار دیگر باید تاکید کنم که Uncharted: The Lost Legacy به عنوان یک بازی مستقل منتشر می‌شود و به صورت جداگانه قابل خریداری است. وقتی که بازی تهیه یا دانلود کردید، یک پنجره جدید در داشبورد کنسول PS4 ایجاد می‌شود که بازی را به شکل جداگانه قابل‌بازی می‌کند. (تفاوتی نمی‌کند که نسخه دیجیتالی و یا فیزیکی را خریده باشید)

آیا Uncharted: The Lost Legacy بخش چندنفره دارد؟

بله، The Lost Legacy شامل تمام محتویات بخش مولتی‌پلیر و CO-OP عنوان Uncharted 4 می‌شود.

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1395
    نظرها: 48
    تشکر: 18
    تشکرشده: 73
    کنسول‌های بازی:

    بسیار مطلب خوبی بود. تمام کردن اولین شماره انچارتد برای من بیشتر از 25 ساعت طول کشید ;)

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.