نویسنده: احسان ناخدا شنبه، 14 مرداد 1396
ساعت 19:18

آهنگساز بازی Dishonored و Silent Hill در گذشت

4 از 5

Daniel Licht آهنگساز سری Dishonored و بازی Silent Hill در سن 60 سالگی فوت کرد

Daniel Licht که مسئول ساخت آهنگ برای بازی‌های Dishonored و Dishonored 2 بود بر اثر سرطان در سن 60 سالگی فوت کرد. بیشتر شهرت Daniel Licht به خاطر سریال جنایی Dexter بود که آهنگسازی هر هشت فصل را بر عهده داشت و در ادامه توانست به خاطر این کار جوایزی را دریافت کند. همینطور موسیقی‌های سریال Body of Proof به دست او نواخته شده بود.( دانلود موسیقی متن بازی Dishonored 2 )

با توجه به گزارس وب‌سایت Variety، آقای Licht بیشتر در ژانر Horror موسیقی نواخته است و به عنوان مثال می‌توان به فیلم‌های Hellraiser: Bloodline، سری فیلم Amityville و Brave New World در کارنامه هنری او اشاره کرد. علاوه بر این، Licht برای دو بازی Silent Hill: Downpour و Silent Hill: Book of Memories هم آهنگسازی کرده است.

Daniel Licht بیشتر به خاطر همکاری خود با استودیو آرکین و بتسدا و کار بر روی سری Dishonored بین گیمرها شناخته شد. در شبکه‌های اجتماعی هم سایر آهنگسازها ادای احترامی به Daniel Licht داشته‌اند و از او قدردانی کرده‌اند.

و در آخر می‌توانید به یکی از موسیقی‌های او برای عنوان Dishonored 2 را گوش دهید.

ویدئو

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    چقدر این روزا خبرای بد در مورد دست اندرکاران صنعت بازی می شنویم. اول Corey Gaspur و حالا Daniel Licht
    ایشون بقدری در ساخت موسیقی در زمینه ی بازی های کامپیوتری فعال بودن که یکی از تگ های مربوط به ابر تگ های بخش موسیقی متن بازی های وبسایت بازی مگ به اسم ایشون اختصاص داده شده.
    خدایش بیامرزد

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.