نویسنده: احسان ناخدا دوشنبه، 16 مرداد 1396
ساعت 15:18

عنوان Middle-Earth: Shadow of War قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای خواهد داشت

0 از 5

Microtransactions، این بار در بازی Middle-Earth: Shadow of War

مدتی قبل در حین یک لایو استریم از گیم‌پلی بازی Middle-Earth: Shadow of War، سازندگان این عنوان یک واحد پولی مخصوص را معرفی کردند که بطور رسمی در بازی پیاده‌سازی شده است. با توجه به صحبت‌های انجام شده، در بازی یک فروشگاه گنجانده شده که بازیکنان از طریق آن می‌توانند XP Boost ،Loot Chest و ... خریداری کنند. با توجه به سیستم پرداخت درون برنامه‌ای، بازی اساسا به یک محصول pay-to-win تبدیل شده است و طرفداران از این کار اعلام نارضایتی کرده‌اند.

بعد از انتشار این خبر، استودیو Monolith Productions در فروم خود درباره نحوه کار این فروشگاه به طور کامل توضیح داد. چهار آیتم اصلی از طریق فروشگاه قابل‌خریداری است؛ Loot Chests ،War Chests ،XP Boosts و Bundles. بسته‌های Loot Chests حاوی اسلحه‌ها و زره‌های مختلف می‌شود که هر کدام توانایی‌های Talion (شخصیت اصلی بازی) را بهبود می‌بخشد. همچنین XP Boosts باعث می‌شود که سرعت لول‌آپ Talion افزایش یابد. و اما War Chests ها شامل سربازان Orc می‌شود که توسط آن‌ها قادر هستید ارتش خود را با جمعی از اورک‌ها تشکیل دهید. علاوه بر این موضوع، این صندوقچه‌ها شامل یکسری تمرینات خاص می‌شود که با استفاده از آن‌ها می‌توانید سربازان خود را ارتقا دهید. باندل‌ها هم ترکیبی از هر سه بسته مذکور به شمار می‌آید.

تمامی موارد فوق را می‌توانید با پول درون بازی که با نام Mirian شناخته می‌شود، تهیه کنید.(میریان‌ها از کشتن دشمنان و جمع‌آوری آن‌ها در دنیای‌بازی بدست می‌آید) با این حال، اگر حوصله جمع‌آوری میریان‌ها را ندارید، می‌توانید مقداری Gold از شبکه‌های PSN, Xbox Live و یا Steam با پول واقعی خریداری کنید و از آیتم‌های معرفی شده را تهیه کنید و لذت ببرید.

از زمان معرفی این سیستم، بحث‌های گوناگونی در فروم‌های مختلف صورت گرفته است. بعضی بازیکنان می‌گویند از آنجایی که این بازی یک عنوان آفلاین به حساب می‌آید، این سیستم تغییری در روند بازی ایجاد نمی‌کند و چندان تاثیرگذار نخواهد بود. استودیو Monolith هم در ادامه توضیح داد که هیچ محتوایی در انحصار Gold نخواهد بود و در واقع می‌توانید تمام آیتم‌ها را با واحد پولی درون بازی خریداری کنید. اما بعضی بازیکنان تندتر با این قضیه برخورد کردند و استودیو Monolith را « پولکی و طمع‌کار» خطاب کرده‌اند.

Middle-Earth: Shadow of War در تاریخ 18 مهر برای برای PS4 ،XB1 و PC روانه بازار خواهد شد.

نظر شما درباره این سیستم چیست؟ به نظر شما پرداخت درون برنامه‌ای در بازی تاثیر‌گذار خواهد بود و یا اصلا اهمیتی به این موضوع در یک بازی آفلاین نمی‌دهید؟

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.