نویسنده: احسان ناخدا دوشنبه، 16 مرداد 1396
ساعت 18:55

انتشار اطلاعات جدید از بازی The Evil Within 2

4 از 5

اطلاعات جدیدی از بخش Crafting عنوان The Evil Within 2 منتشر شد

مدتی پیش، وبلاگ کمپانی Bethesda اطلاعات کامل و جالبی را از سیستم Crafting بازی The Evil Within 2 منتشر کرد. آقای John Johanas به عنوان کارگردان بازی در این باره نوشت:

«دنیای The Evil Wihtin 2 سرشار امکانات و احتمالات است. با مراحل بزرگ‌تری که در این نسخه وجود دارد، ما به بازیکنان این امکان را دادیم که او هر طور که دوست دارد بتواند بازی کند و سبک بازی منحصربه‌فرد خود را داشته باشد. از طریق ساختار و امکاناتی که در دنیای بازی گنجانده شده، و همینطور سیستم Crafting و شخصی‌سازی، ما این مهم را برای شما فراهم کردیم که، هر طور که مایلید، بتوانید با چالش‌های پیش‌رویتان مقابله کنید.»

در این نسخه، شخصی‌سازی و آپگرید سباستین و ابزار آلات دو سیستم جدا از هم دارند. ژل‌های‌سبز (Green gel) همچنان برای ارتقای سباستین استفاده می‌شود ولی این بار برای ارتقای اسلحه‌ها و تفنگ‌ها نیاز به Weapon Part خواهید داشت.

آپگریدهای سباستین را می‌توان به پنج دسته تقسیم کرد: 1-سلامتی 2-مخفی‌کاری 3-مبارزات 4-ریکاوری 5-آمادگی بدنی

در موارد نام برده شده، آپگریدهای بسیار زیادی در درخت مهارت (Skill Tree) برای هر کدام وجود دارد که هر یک قابلیتی جدیدی به سباستین می‌افزایند. بعضی از این قابلیت‌ها شامل آپگرید کردن آیتم‌های بازیابی سلامتی است که موقع استفاده از آن‌ها مقدار سلامتی بیشتری از آن‌ها دریافت می‌کنید، یا وقتی که دارید از اسلحه‌های دوربین‌دار استفاده می‌کنید، هنگام نشونه‌گیری نوسان کمتری خواهید داشت و مثلا زمانی که ضربه مهلکی از سوی دشمن دریافت می‌کنید، سرنگ‌های سلامتی بصورت خودکار استفاده می‌شود.

در The Evil Within 2 همچنین قادر هستید توانایی‌های مخصوصی را آزاد کنید. توانایی‌هایی مثل Bullet Cascade که بطور موقت دمیج هر گلوله‌ را به اندازه قابل توجهی بالا می‌برد. لازم است اشاره کنم که برای استفاده این قابلیت‌های مخصوص به مقداری زیادی Green gel نیاز خواهید داشت، بنابراین، باید هنگام خرید آپگرید‌ها انتخاب عاقلانه‌ای داشته باشید و از بین این توانایی‌ها، بهترین آن‌ها را گزینش کنید.

شخصی‌سازی سلاح‌ها مانند سایر بازی‌های Survival-Horror انجام می‌گیرد و شما قادر هستید در شاخه‌های قدرت‌شلیک، ظرفیت‌خشاب، سرعت بارگذاری خشاب و رنج شلیک، سلاح‌های خود را بهبود ببخشید. علاوه بر تفنگ‌ها، Warden Crossbow و تیرهای مختلف این کمان را می‌توانید بهبود ببخشید.

John Johanas در ادامه گفت: «با سیستم ساخت و سازی که ما در این بازی گنجانده‌ایم، شما می‌توانید مهمات مختلف برای تفنگ مورد علاقه خود بسازید. این که به مردم اجازه دهیم به هر شکلی که می‌خواهند بازی را انجام دهند، خیلی اهمیت دارد. اما همه این موارد به مقدار جستجوی شما و مقدار آیتم‌هایی که جمع‌آوری کرده‌اید، بستگی دارد.»

این جملات به این معنی است که در بازی به دنبال منابع و وسایل مختلف بگردید و جستجو کنید و آیتم‌هایی را که از مکان‌های مختلف پیدا کرده‌اید را به مهمات و کمک‌های اولیه تبدیل کنید. منابعی که می‌توانند در خانه‌های مختلف و شهر Union مخفی شده‌ باشند. شاید گلوله‌ها کمترین مهمات موجود در سراسر Evil Within 2 باشد، پس ساخت آن‌ها برای هر بازیکنی ضروری است.

Johanas در ادامه نوشت: «شما باید خود را برای آن چیزی که در بازی انتظارش را دارید آماده کنید چرا که در هر گوشه شهر Union خطرات خوفناکی در کمین شما نشسته است.» او همچنین گفت: «ترس، برای من، آن احساس رمزآلودی است که حسش می‌کنید و شما هیچوقت نمی‌توانید به طور کامل درک کنید که چه اتفاقاتی در جریان است.»

The Evil Within 2 در نمایشگاه E3 امسال معرفی شد و ما باز هم در نقش سباستین، قهرمان نسخه اول، قرار می‌گیریم. با این تفاوت که این بار او به دنبال دختر گمشده خود می‌گردد...

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.