نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 25 مرداد 1396
ساعت 14:45

تریلر جدید بازی Middle-Earth: Shadow of War

0 از 5

تریلر جدید بازی Middle-Earth: Shadow of War و نمایش قبیله Terror Tribe

استودیوی Monolith Productions هموراه اطلاعات جدیدی از بازی Middle-Earth: Shadow of War ارائه می‌کند. اینبار تریلر جدیدی منتشر شده که قبیله Terror Tribe را نمایش می‌دهد. Terror Tribe یکی از 7 قبیله  Orc ساکن در دنیای بازی است. قبیله Terror Tribe پیچیده از رنج و سختی و خشونت است.

در بازی Middle-Earth: Shadow of War تسخیر قلعه نظامی Cirith Ungol توسط شما امکان پذیر خواهد بود. این اتفاق بواسطه Keep Assault صورت می‌گیرد جایی که نیروهای شما با قبیله Terror Tribe به مبارزه می‌پردازند، دفاع و استحکامات Keep را به زمین می‌اندازند و سرانجام متصدی آنها را می‌کشند. پس از آن شما می‌توانید در مورد Keep  تصمیم گیری کنید و آن را به نیروهای خود اضافه نمایید.

بازی Middle-Earth: Shadow of War عنوانی در ژانر اکشن نقش آفرینی است که در تاریخ 10 اکتبر 2017 (18 مهر 1396) برای PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows,  عرضه خواهد شد. این بازی در فضای باز طراحی شده و گیمر از چشم انداز سوم شخص ایفای نقش می‌کند. گیمر نقش کاراکتری به نام Talion را بازی می‌کند که دارای توانایی ها و مهارت های مبارزه و ورزشی منحصر به فرد است.

م.حافظ | اخبار | 16/08/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.