نویسنده: احسان ناخدا پنج شنبه، 26 مرداد 1396
ساعت 14:02

محتویات بتا خصوصی Call of Duty: WWII اعلام شد

0 از 5

نسخه بتا خصوصی Call of Duty: WWII شامل چه چیزهایی خواهد بود؟

تنها یک هفته دیگر بتا خصوصی Call of Duty: WWII برای کاربران PS4 و کسانی که این بازی را پیش‌خرید کرده‌اند در دسترس قرار می‌گیرد. حالا مدتی پیش استودیو Sledgehammer Games دقیقا اعلام کرد که این بتا شامل چه چیزهایی می‌شود. در کنار موارد معمولی، این بتا شامل سه نقشه (Pointe Du Hoc, Ardennes و Gibraltar) و سه مود (Team Deathmatch, Domination و Hardpoint) خواهد بود. همچنین بازیکنان می‌توانند نگاهی به مود جدید این نسخه، «War» داشته باشند.

Sledgehammer Games درباره این حالت جدید گفت:

مود War با مشارکت دوستان ما در استودیو Raven Software ساخته شده است. این مود بازیکنان را در جنگ دو گروه متفقین و متحدین در سراسر دهکده جنگ‌زده Saint-Lô (در فرانسه) درگیر می‌کند.

همچنین شرکت‌کنندان نسخه خصوصی بتا می‌توانند برای اولین بار از سیستم Divison استفاده کنند. این ویژگی جایگزین سیستم ساخت کلاس کلاسیک این سری شده است که برای اولین بار در COD: Black Ops 2 و توسط Treyarch مورد استفاده قرار گرفت. این سیستم ساده که برای اولین بار توسط توسط Sledgehammer Games پایه‌گذاری شده است، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به دلخواه در یکی از دسته‌های Infantry, Expeditionary, Airborne, Armored یا Mountain قرار گیرند. هر کدام از این دسته‌ها شیوه مبارزه و توانایی‌های مخصوص به خود را دارند.

در ادامه اعلام شد که نسخه بتا شامل ویژگی جدید مود Headquarters (با نام Social Space) و جعبه‌های Supply Drops نخواهد بود. اطلاعات تکمیلی را می‌توانید در پست جدید Sledgehammer Games مطالعه کنید.

بتا خصوصی Call of Duty: WWII از تاریخ 3 شهریور تا 10 شهریور برای دارندگان PS4 و XB1 در دسترس خواهد بود. (فقط کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند می‌توانند از این بتا استفاده کنند)

نسخه کامل Call of Duty: WWII هم در روز 12 آبان برای PS4, XB1 و PC روانه بازار خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.