نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 26 مرداد 1396
ساعت 15:40

بازی Black Mirror معرفی شد + تریلر

4 از 5

معرفی بازی Black Mirror برای Xbox One ، PS4 و PC + تریلر

کمپانی THQ Nordic عنوان جدید Black Mirror را برای پلتفرم های  Xbox One ، PS4 و PC معرفی کرده است. بازی اورجینال در سال 2004 عرضه شد و 2 بخش دیگر در همان دهه در این سری نیز ارائه گردید. بازی جدید Black Mirror هیچ گونه ارتباط و وابستگی با عناوین قبلی ندارد و داستان کاملاً جدیدی را به همراه خواهد داشت.

بازی Black Mirror در حال حاضر مراحل ساخت و توسعه را توسط استودیوی KING Art Games پشت سر می‌گذارد و بافتی مشابه بازی های اورجینال خواهد داشت اما از لحاظ روایت داستانی مجزا از آنها می‌باشد. گیم پلی بازی مجدداً بازنگری شده و بر روی جستجو و بررسی کابوس های کاراکتر اصلی داستان یعنی David Gordon متمرکز خواهد بود. کاراکتر David Gordon به آرامی مشکلات روانشناختی و اضطرابی خود را در طی داستان بازی مورد آزمایش قرار می‌دهد.

آقای Martin Kreuch تولیدکننده در کمپانی THQ Nordic در مورد این بازی می‌گوید:

«مهم ترین و برجسته ترین ویژگی بازی های سری Black Mirror ، اتمسفر منحصر به فرد آنها است که اساساً توسط استودیوی KING Art Games در یک تراژدی خلاقانه ساخته شده است. ما پروژه ی جدیدی را ساخته ایم که هم نقاط قوت بازی های اورجینال را حفظ کند و هم انتخاب های بییشتری برای جستجوی احتمالات جدید در رابطه با گیم پلی ارائه دهد و بنابراین گیمرها می‌توانند دنیای بازی را در یک مسیر آزادتر و مستقیم تر تجربه کنند نه اینکه فقط قادر به تجربه سبک کلاسیک باشند.»

هم اکنون می‌توانید تریلر معرفی بازی Black Mirror را مشاهده کنید. این بازی در تاریخ 28 نوامبر 2017 (7 آذر 1396) برای Xbox One ، PS4 و PC عرضه خواهد شد.

م.حافظ | اخبار | 17/08/2017

ویدئو

برچسب‌ها
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.