نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 26 مرداد 1396
ساعت 16:16

ویدئوی گیم پلی بازی Iron Harvest

0 از 5

اولین ویدئو از گیم پلی بازی Iron Harvest منتشر شد + تصاویر

استودیوی KING Art Games بیشتر به خاطر سری بازی های The Book of Unwritten Tales معروف می‌باشد. این استودیو هم اکنون اولین ویدئو از گیم پلی بازی  Iron Harvest را منتشر کرده که می‌توانید در پایان متن مشاهده کنید. در بازی Iron Harvest ماشین های بزرگی وجود دارند که بعنوان سلاح مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین تصاویر جدیدی از این بازی نیز ارائه شده که می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

داستان بازی مربوط به یک کاراکتر لهستانی به نام Jakub Różalski می‌باشد و شامل 3 دسته بندی است: بخش Saxony Empire که متشکل از صنایع، شهرها، کارخانجات و حضور نظامی است؛ بخش  Polania Republic که بر روی کشاورزی تمرکز دارد و برای خنثی کردن دشمنان مجاور تلاش می‌کند؛ بخش  Rusviet Rusviet که یک بخش صنعتی قدرتمند دارای جمعیت زیاد است که البته در طی سال های جنگ از هم گسیخته شده است.

گیمرها می‌توانند در کنار کاراکترهای قهرمان از سربازان نیز استفاده کنند، پناه بگیرند و از تخریب پویا در محیط ها برای اهداف تاکتیکی استفاده نمایند. مراحل بازی به صورت سندباکس های باز هستند و نقشه داستانی پویا وجود خواهد داشت. بازی Iron Harvest قرار است در سال 2019 برای Xbox One ، PS4 و PC عرضه گردد.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

15

16

17

18

18

م.حافظ | اخبار | 17/08/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.