نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 18 خرداد 1396
ساعت 15:22

سیستم جدیدی با نام Divisions در بازی Call of Duty: WWII

0 از 5

جایگزینی سیستم create-a-class با Divisions در Call of Duty: WWII

اگرچه در مورد بخش چند نفره  Call of Duty: WWII هنوز چیز زیادی نمی‌دانیم اما Activision امروز اطلاعاتی در مورد آن منتشر کرده است. اکتیویژن اعلام کرده در این بازی، سیستم «ساخت کلاس» (create-a-class system) به شکلی که در بیشتر بازی های Call of Duty اخیر بوده، وجود نخواهد داشت و در عوض سیستم Divisions (بخشها) جایگزین آن خواهد شد.
آقای Glen Schofield رئیس استودیوی Sledgehammer Games در پست پلی استیشن بلاگ توضیح داده است که سیستم Divisions نوعی تغییر و درواقع نوسازی مهم «سفارشی سازی بازیکن» است. به جای اینکه فقط سلاح ها و ظاهر بازیکن را سفارشی سازی کنید، هم اکنون می‌توانید یکی از پنج WWII Divisions متفاوت را انتخاب کنید. هر یک از پنج WWII Divisions شامل آموزش مبارزه، آموزش تقسیمات و قابلیت های سلاح متفاوتی هستند.
هنوز اطلاعات و جزئیات بیشتری ارائه نشده اما اینطور که به نظر می‌رسد احتمالاً هر Division مذکور شامل یک سری فعالیت های خاص با مهارت بیشتری نسبت به دیگر Division ها خواهد بود. البته این فقط یک گمانه زنی است.
همچنین آقای Schofield در مورد مد War در بازی Call of Duty: WWII صحبت کرد. این مد چندنفره جدید به صورت داستان محور است. ایشان اظهار داشت: «سربازان Allied و Axis به صورت گروه های حمله و دفاع در مبارزه برای اهداف استراتژی با هم رو به رو می‌شوند. ما برای ساخت و توسعه مد  War با استودیوی Raven Software شریک شده ایم.»
بازی Call of Duty: WWII در تاریخ 3 نوامبر 2017 (12 آبان 1396) برای PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه خواهد شد. اکتیویژن و استودیوی Sledgehammer اطلاعات بیشتر در مورد این بازی را در نمایشگاه E3 2017 ارائه خواهند کرد.

م.حافظ | اخبار | 08/06/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.