نویسنده: احسان ناخدا جمعه، 27 مرداد 1396
ساعت 21:02

بازی Planet of the Apes: Last Frontier معرفی شد

3 از 5

بازی Planet of the Apes: Last Frontier برای PS4، XB1 و PC معرفی شد

چندی پیش استودیو Imaginati (که در سال 2015 در بریتانیا تشکیل شد) بازی جدید Planet of the Apes: Last Frontier را معرفی کرد. این بازی، یک عنوان سینماتیک در سبک ماجراجویی است که وقایع آن بین داستان دو فیلم Dawn of Planet of Apes و War for the Planet of Apes جریان دارد.

بر اساس گزارش سایت IGN، این بازی توسط استودیو The Imaginarium منتشر خواهد شد. گفته شده که این استودیو در مراحل کپچر فیلم‌های اخیر این فرانچایز، کمک بسازایی به تیم سازنده آن کرده بود. علاوه بر این، اعلام شد که بازی Last Frontier از تکنولوژی‌های جدید استفاده شده در آخرین فیلم‌های این سری بهره خواهد برد و آقای Andy Serkis هم به عنوان تهیه‌کننده اجرایی بر روی این پروژه نظارت خواهد کرد.

داستان Planet of the Apes: Last Frontier یکسال پس از وقایع فیلم Dawn of Planet of Apes روایت خواهد شد. این بازی داستان میمون‌هایی را بازگو می‌کند که به خاطر وضعیت آشوبناک خود محل زندگی خود را ترک‌ کرده‌اند و به کوه‌های راکی پناه آورده‌اند و همچنان جنگ بین این دو گروه (میمون‌ها و انسان‌ها) در جریان است. به هر نحو، در ادامه میمون‌ها به خاطر فرا رسیدن زمستان و کم شدن غذا مجبور می‌شوند به دهکده انسان‌ها یورش ببرند. ظاهرا روایات بازی اشاره‌ای به داستان فیلم‌ها دارد و قصد دارد دوباره یک داستان تاریک و مبهم را بدون هیچ قهرمان یا کارکتر منفی بازگو کند.

در سراسر بازی، شما در قالب گروهی از انسان‌ها و میمون‌ها قرار می‌گیرد و می‌توانید با تصمیمات خود سرانجام هر گروه را مشخص کنید. همانند اکثر بازی‌هایی که انتخاب‌های زیادی را در مقابل بازیکن قرار می‌دهند، احتمال می‌رود که این عنوان هم چندین پایان داشته باشد که هر کدام با توجه به تصمیمات شما رقم خواهد خورد.

در کنار این موارد، به نظر می‌رسد بازی می‌خواهد نسبت به عناوین مشابه(مثل محصولات استودیو Telltale)فاصله بین بازی‌ها و فیلم‌ها را کمتر و کمتر کند. این بازی 2-3 ساعت به طول می‌انجامد و بازیکنان در این مدت تنها وظیفه دارند با انتخاب‌های خود مسیر داستانی بازی را تغییر دهند. در این بازی خبری از حل معماها و گشت و گذار در محیط نخواهد بود و بازیکنان در نقش هیچ کارکتری قرار نخواهند گرفت.

Planet of the Apes: Last Frontier در تاریخ نامعلومی در پاییز امسال برای PS4, XB1 و PC روانه بازار خواهد شد. در قسمت زیر می‌توانید تریلر گیم‌پلی و چند اسکرین‌شات از بازی را مشاهده کنید.

Planet of the Apes Last Frontier

Planet of the Apes Last Frontier 1

Planet of the Apes Last Frontier 2

Planet of the Apes Last Frontier 3

Planet of the Apes Last Frontier 4

Planet of the Apes Last Frontier 5

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.