نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 05 شهریور 1396
ساعت 18:21

تصاویر بازی Wreckfest همراه با اطلاعات جدید

0 از 5

بازی Wreckfest در اوایل 2018 برای کنسولها عرضه خواهد شد

هم اکنون تصاویر جدیدی از بازی Wreckfest که بر روی شبکه استیم با نام Next Car Game: Wreckfest شناخته می‌شود منتشر شده که می‌توانید در پایان متن مشاهده کنید. استودیوی Bugbear Entertainment در مراسم گیمزکام امسال این تصاویر جدید مربوط به گیم پلی ورژن کنسولی این بازی را منتشر کرد.

عنوان Wreckfest از نوع بازی های ریسینگ مبارزه ای می‌باشد که از سال 2014 ساخت و توسعه آن آغاز شده است. این بازی در حال حاضر از طریق برنامه Early Access شبکه استیم (Steam) در دسترس قرار دارد.

نسخه کامل بازی Wreckfest قرار است در اواخر سال 2017 برای PC از طریق شبکه استیم عرضه گردد. همچنین ورژن های PlayStation 4 و Xbox One آن نیز در ماه های اولیه سال 2018 در دسترس قرار خواهند گرفت و احتمالاً شامل ویژگی هایی برای پشتیبانی از PS4 Pro و Xbox One X از قبیل رزولوشن 4K ، ویژگی HDR و سایه روشن های مشخص تر خواهد بود.

طبق اظهارات تیم سازنده، ورژن Early Access بازی Wreckfest در آینده ای نزدیک آپدیت هایی دریافت خواهد کرد از قبیل:

•    مد career : گیمرها بواسطه پیروز شدن می‌توانند ماشین های بهتر و بیشتر دست یابند و همچنین ماشین هایشان را ارتقا دهند.

•    سفارشی سازی ماشین: سیستم پیچیده طراحی شده به گیمرها امکان سفارشی سازی ماشین هایشان را بنا به علایق و نیازهای فردی فراهم می‌آورد مانند موتورهای قدرتمندتر یا زره های بیشتر برای مقاومت در برابر رقیب ها.

•    ماشین ها و میدان های مسابقه بیشتر: کمپانی THQ Nordic و استودیوی Bugbear Entertainment همواره محتواهایی برای برنامه Early Access در زمان باقی مانده ارائه خواهند کرد.

•    سرور جدید چندنفره: یک سرور Official Wreckfest در جهت تضمین تجربه ای بهتر و مسابقه ای ویژه ارائه خواهد شد.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

م.حافظ | اخبار | 27/08/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.