نویسنده: احسان ناخدا پنج شنبه، 09 شهریور 1396
ساعت 14:59

آهنگساز سری Silent Hill از علاقه خود برای کار روی نسخه جدید این سری می‌گوید

0 از 5

Akira Yamaoka آماده کار بر روی نسخه جدید Silent Hill است

بدون شک، سری Silent Hill یکی از محبوب‌ترین فرنچایزهای ترسناک بین بازیکنان است. از زمان انتشار نسخه اول این بازی در سال 1999 برای PS1، بازی Keiichiro Toyama توانست انقلابی در این ژانر ایجاد کند. سری SH همیشه روایت رمزآلود و تاریکی داشته است و آمیخته شدن مکان‌های دلهره‌آور آن با موسیقی زیبای Akira Yamaoka ترکیب عالی و جذابی را از اتمسفر این بازی ایجاد کرده بود. Akira Yamaoka یکی از افراد حاضر در Team Silent بود و وظیفه ساخت موسیقی چهار نسخه اول این سری را بر عهده داشت.

متاسفانه، مدت زیادی است که این بازی به دست فراموشی سپرده شده است و آخرین نسخه‌های این فرنچایز مثل Silent Hill: Downpour و Silent Hill: Book of Memories هرگز نتوانستند به محبوبیت چند شماره اول برسند. با این وجود، Akira Yamaoka مایل است دوباره بر روی نسخه جدید این سری کار کند و بسیار مشتاق است تا دوباره به دنیای این بازی ترسناک بازگردد.

Yamaoka اخیرا در نشستی با سایت PC Gamer گفت:

من واقعا نمی‌توانم بگویم نسخه جدیدی از سری SH در کار خواهد بود یا خیر. اول از هر چیزی، من بسیار خوشحال هستم که طرفداران ما در سرتاسر دنیا همچنان درباره این فرنچایز از ما سوال می‌کنند. من خودم شخصا دوست دارم این اتفاق بیفتد اما مشخصا نمی‌توانم با اطمینان درباره این موضوع چیزی بگویم.

آهنگساز این سری در ادامه درباره بقیه اعضا این تیم و تمایل او به انجام این کار گفت:

من مخالف این قضیه نیستم. اما گفتن این موضوع بسیار سخت است چرا که همه افراد تکامل یافته‌اند و بالطبع شاید ذهنیت آن‌ها هم تغییر کرده باشد. همینطور صعنت بازی و تکنولوژی‌ها هم در کل عوض شده‌اند. بنابراین حتی اگر ما دوباره گرد هم جمع شویم، مطمئن نیستم که بتوانیم چیز خوبی را بسازیم. پس گفتن این موضوع در این لحظه بسیار سخت است.

در ادامه مصاحبه، از این آهنگساز درباره بازی کنسل شده Silent Hills که توسط هیدئو کوجیما کارگردانی می‌شد، سوال شد:

گفتن این موضوع خیلی سخت است، همه افراد درباره این اتفاق ناراحت هستند و من هم از این دسته افراد هستم. از آن زمان همه افراد می‌گویند این اتفاق شرم‌آور و بسیار بد است، و شاید واقعا اینطور باشد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.