نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 19 شهریور 1396
ساعت 12:18

ویدئوی گیم پلی بازی Super Mario Odyssey

4 از 5

انتشار ویدئوی جدیدی از گیم پلی بازی Super Mario Odyssey

ویدئوی جدیدی از گیم پلی بازی Super Mario Odyssey بر روی نینتندو سوئیچ منتشر شده که می‌توانید در پایان متن مشاهده نمایید.

در این ویدئو، دنیای New Donk City این بازی نمایش داده شده است و مدت زمان آن 5 دقیقه می‌باشد. نکته قابل توجه و جذاب در این تریلر این است که فعل و انفعال و واکنش های Mario با بسیاری از عناصر محیطی این بازی بواسطه پرتاب کلاهش به سمت اجسام متحرک و یا اجسام ساکن، به خوبی قابل مشاهده است.

بازی Super Mario Odyssey عنوانی در ژانر پلتفرم 3 بعدی است که برای Nintendo Switch طراحی شده است. این بازی کاری از کمپانی Nintendo می‌باشد. این بازی هم بعنوان بخشی از سری معروف Super Mario دارای یک گیم پلی مبنی بر جستجو و کاوش و بدون انتها است. مد این بازی به صورت تک نفره و چند نفره طراحی شده است. عنوان Super Mario Odyssey در تاریخ 27 اکتبر 2017 (5 آبان 1396) انحصاراً برای Nintendo Switch عرضه خواهد شد. ضمناً این بازی در نمایشگاه گیمزکام امسال برنده 5 جایزه، جایزه بهترین عنوان گیمزکام 2017، جایزه بهترین بازی نینتندو سوئیچ، جایزه بهترین بازی اکشن، جایزه بهترین بازی خانوادگی و جایزه محبوب ترین و پرتقاضاترین بازی توسط مشتریان شد.

م.حافظ | اخبار | 10/09/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.