نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 22 آذر 1396
ساعت 15:45

موفقیت و محبوبیت بازی Super Mario Odyssey در میان دارندگان سوئیچ

0 از 5

بازی Super Mario Odyssey موفقیت بزرگی برای نینتندو است

تنها با گذشت حدود یک ماه و نیم از عرضه بازی Super Mario Odyssey ، به نظر می‌رسد که میزان فروش این عنوان بسیار خوب بوده و موفقیت بسیار بزرگی محسوب می‌شود. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید.

به دنبال گزارش اخبار مربوط به فروش بیش از 10 میلیون نسخه ای کنسول Switch در سراسر دنیا، رئیس شعبه امریکایی کمپانی نینتندو آقای Reggie Fils-Aim در مصاحبه ای اعلام کرده است که بازی های The Legend of Zelda: Breath of the Wild، Mario Kart 8 Deluxe و Super Mario Odyssey موفق شده اند تا بیش از 50 درصد نرخ ضمیمه کنسول Switch را کسب کنند.

این موضوع بدین معنا است که بیش از 50 درصد دارندگان کنسول نینتندو سوئیچ حتماً بازی های The Legend of Zelda: Breath of the Wild، Mario Kart 8 Deluxe و Super Mario Odyssey را بر روی دستگاه خود دارند. ضمناً بازی Splatoon 2 نیز از نرخ ضمیمه 25 درصدی برخوردار است. البته نمی‌دانیم که این آمار و ارقامی که آقای Reggie Fils-Aim اعلام کرده مربوط به امریکای شمالی است یا مربوط به سراسر دنیا.

بازی Super Mario Odyssey در ژانر ماجراجوئی پلتفرم 3 بعدی است که در تاریخ 27 اکتبر 2017 (5 آبان 1396) انحصاراً برای Nintendo Switch عرضه شد. این بازی نقدهای بسیار مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرده و در Metacritic امتیاز 97 از 100 به آن اعطا شده است.

م.حافظ | اخبار | 13/12/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.