نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 21 دی 1396
ساعت 20:10

آپدیت رایگان بازی Super Mario Odyssey معرفی شد

5 از 5

جزئیات آپدیت رایگان بازی Super Mario Odyssey

شرکت نینتندو در رویداد Nintendo Direct Mini، آپدیت رایگان بازی تحسین شده‌ی Super Mario Odyssey را معرفی نمود که در ماه فوریه عرضه خواهد شد؛ این آپدیت شامل لباس‌های Sunshine Shades & Outfit ،Musician Hat & Outfit و Knight Helmet & Armor برای سوپر ماریو خواهد بود که در تصویر زیر شاهد آن‌ها خواهید بود:

آپدیت رایگان بازی Super Mario Odyssey

 در کنار لباس‌های گفته شده، آپدیت رایگان بازی Super Mario Odyssey شامل حالت جدیدی به نام Balloon World خواهد بود که در آن، بازیکنانی که داستان اصلی بازی را به اتمام رسانده باشند، قادر به مخفی کردن یا پیدا کردن بالون‌ها خواهند بود.

در نهایت، این آپدیت فیلترها و تنظیمات جدیدی را در دسترس بازیکنان قرار خواهد داد تا بتوانند از آن‌ها در حالت عکاسی استفاده کنند.

عنوان Super Mario Odyssey هم اکنون در دسترس دارندگان کنسول نینتندو سوییچ قرار دارد؛ این بازی امتیاز 10 از 10 را از بازی‌مگ بدست آورد. طه رسولی در نقد و بررسی عنوان Super Mario Odyssey نوشت:

بعد از Super Mario Galaxy 2 هیچ بازی‌ای نمی‌توانید پیدا کنید که در حد ماریو اودیسه تا این حد پر باشد از ایده‌های خلاقانه و مراحل لذت‌بخش. بازی‌سازان نینتندو باز هم ثابت کردند که روح ویدیو گیم را می‌شناسند و همچنان عقیده دارند خلاقیت و نوآوری است که می‌تواند صنعت بازی‌های ویدیویی را پیش ببرد نه تکرار کلیشه‌هایی که قبلا امتحان خودشان را پس داده‌اند. سوپر ماریو اودیسه مجموعه‌ای از چالش‌های بی‌نظیر پلتفرمینگ است که برای همه‌ی گیمرها (چه کسانی که خیلی اهل بازی‌های سخت نیستند و چه کسانی که به کم‌تر از سوپر میت بوی و دارک سولز راضی نمی‌شوند) چالش‌های مناسبی دارد.

فرشاد | اخبار | 11/01/2018
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.