نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 22 آذر 1396
ساعت 15:00

هیدئو کوجیما جزئیاتی را پیرامون پروسه‌ی ساخت بازی Death Stranding ارائه کرد

4.5 از 5

هیدئو کوجیما: برخی از مردم معتقدند که من در حال هدر دادن پول و زمان هستم

بدون تردید «هیدئو کوجیما» (Hideo Kojima) فردی نابغه است و همچون هر نابغه‌ی دیگری، نیاز به صرف زمان و پول قابل توجهی جهت رسیدن به هدف مد نظر خود را دارد؛ با این وجود، برخی از طرفداران کوجیما معتقدند که بدلیل آزادی عملی که از سوی شرکت سونی به او داده شده، او در پروسه‌ی ساخت بازی Death Stranding، در حال هدر دادن پول و زمان است.

کوجیما در مصاحبه‌ی اخیر خود با سایت IGN، پیرامون انتقادات گفته شده اعلام کرد:

در اینترنت مطالب زیادی را در این رابطه خوانده‌ام که من در سال گذشته به سفر و خوش‌ گذارنی پرداخته‌ام. بسیاری از مردم می‌گویند که من در حال هدر دادن پول و زمان هستم اما این موضوع حقیقت ندارد. در سال گذشته ما در حال کار بر روی موتور بازیسازی Decima بودیم؛ جزئیاتی در مورد این موتور وجود دارد که ما در رابطه با آن‌ها اطلاعی نداریم و مجبوریم که با سازندگانش در رابطه با آن‌ها صحبت کنیم؛ استفاده‌ای که ما از موتور Decima کرده‌ایم با استفاده‌ای که سازندگانش از آن کرده‌اند، متفاوت است، مخصوصاً زمانی که قصد ساخت میان پرده‌ها را داشته باشیم؛ بنابراین ما جزئیات مد نظر خود را آماده کردیم و برای سازندگان این موتور ارسال نمودیم، آن‌ها هم بازخوردها و نظرات خود را برای ما فرستادند؛ سرعت کار ما در حال حاضر افزایش یافته است.

مردم معتقدند که من تنها در حال خوش گذرانی و هدر دادن پول هستم اما من معتقدم که با سرعت زیادی در حال انجام دادن کارها هستم. بطور معمول در صورت وجود ابزار و موتور بازیسازی آماده، ساخت یک بازی AAA حدود سه تا پنج سال زمان نیاز دارد، این مدت زمان برای برخی از بازی‌ها به 10 سال هم می‌رسد.

در اخبار مرتبط با بازی Death Stranding اعلام شد:

فرشاد | اخبار | 13/12/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.