نویسنده: م.حافظ شنبه، 25 شهریور 1396
ساعت 20:19

بازی Overwatch هفته آینده رایگان خواهد بود

0 از 5

تجربه کاملاً رایگان بازی Overwatch از 31 شهریور تا 3 مهر

اگر تا به حال بازی Overwatch را تجربه نکرده‌اید هم اکنون فرصت خوبی پیش آمده، چرا که هفته آینده امکان تجربه این بازی کاملاً به صورت رایگان وجود خواهد داشت. استودیوی Blizzard Entertainment این خبر را اعلام کرده و اظهار داشته است که بازی Overwatch آنها از روز 22 سپتامبر تا روز 25 سپتامبر 2017 (31 شهریور تا 3 مهر 1396) کاملاً رایگان خواهد بود.

گیمرها غیر از بازی رقابتی (Competitive Play) قادر به تجربه نسخه کامل این بازی به صورت رایگان در مدت زمان مذکور خواهند بود. تمامی نقشه ها، مرورگر سرور، قهرمان‌ها و خیلی چیزهای دیگر در دسترس قرار خواهند داشت. هر گونه پیشروی در مراحل این نسخه به بازی (در صورت خرید ورژن کامل و پولی) منتقل خواهد شد.

ارائه نسخه رایگان این بازی در زمانی بسیار خوب انجام گرفته است زیرا عرضه نقشه جدید Junkertown همراه با ارائه تغییراتی در کاراکترهای D.Va و Mercy در تاریخ 19 سپتامبر (28 شهریور) انجام خواهد شد. گذشته از این، گیمرها قادر به تجربه مدهای Deathmatch و Team Deathmatch ، سیستم جدید Highlights و ... نیز خواهند بود.

بازی Overwatch عنوانی در ژانر شوتر اول شخص، آنلاین و چندنفره می‌باشد که در اواسط سال 2016 برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه شد.

م.حافظ | اخبار | 16/09/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.