نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 29 شهریور 1396
ساعت 18:46

تریلرهای جدید بازی Call of Duty: WWII و نمایش کاراکترهای اصلی

0 از 5

4 تریلر جدید و معرفی 4 کاراکتر اصلی بازی Call of Duty: WWII

هم اکنون کمپانی Activision چهار تریلر جدید از بازی Call of Duty: WWII منتشر کرده که اعضای ارتش شما را نمایش می‌دهند. در پایان متن می‌توانید این تریلرها را مشاهده نمایید.

کاراکترهای اصلی در بازی Call of Duty: WWII شامل Red Daniels ، Turner ، Zussman و Pierson می‌باشند. تریلرهای ارائه شده به معرفی این 4 کاراکتر اصلی پرداخته و مختصر اطلاعاتی در مورد آنها ارائه می‌دهد. بعنوان مثال کاراکتر Red Daniels اهل یک سرزمین روستایی و مزرعه کشاورزی است. کاراکتر Turner افسر فرمانده شما است و کاارکتر Zussman بهترین دوست و رفیق کاراکتر Red می‌باشد. در نهایت کاراکتر Pierson یک شخصیت کتابی است که سخت گیر و محکم می‌باشد. این تریلرها علاوه بر معرفی کاراکترهای مذکور، برخی از صحنه های افسانه ای و ویژه بازی Call of Duty: WWII را نمایش می‌دهند.

عملیات و مبارزات Call of Duty: WWII تنها یک بخش از این بازی است. این بازی شامل بخش چند نفره همراه با یک مد  Zombies نیز می‌باشد. استودیوی Sledgehammer اعلام کرده که بخش زامبی این بازی شامل انواع متفاوتی از زامبی هاست و همچنین شامل شخصیت های معروفی چون David Tennant ، Elodie Yung و Katheryn Winnick می‌باشد.

بازی Call of Duty: WWII در تاریخ 3 نوامبر 2017 (12 آبان 1396) برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه خواهد شد.

تریلر معرفی کاراکتر Red Daniels

تریلر معرفی کاراکتر Pierson

تریلر معرفی کاراکتر Turner

تریلر معرفی کاراکتر Zussman

م.حافظ | اخبار | 20/09/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.