نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 29 شهریور 1396
ساعت 18:07

تاریخ عرضه بسته‌الحاقی Comrades بازی Final Fantasy XV مشخص شد

0 از 5

تاریخ عرضه DLC جدید چندنفره بازی Final Fantasy XV اعلام شد

هم اکنون کمپانی Square Enix اعلام کرده است که DLC چندنفره (مولتی پلیر) بازی Final Fantasy XV از تاریخ 31 اکتبر 2017 (9 آبان 1396) قابل بازی خواهد بود. این DLC با نام Comrades معرفی شده و به واسطه آن گیمرها قادر به ساخت آواتار خودشان و تشکیل گروهی با 3 نفر از دوستانشان برای مبارزات و جستجوهای حماسی خواهند بود.

برای تجربه Comrades ، باید بازی Final Fantasy XV را داشته باشید و این DLC را خریداری نمایید. برای دارندگان سیزن پس، Comrades بدون هیچگونه هزینه اضافی در دسترس قرار خواهد گرفت. و البته عضویت Xbox Live Gold و یا PlayStation Plus برای بازی کردن بخش چندنفره (مولتی پلیر) ضروری است.

در Comrades گیمرها بعنوان اعضای Kingsglaive ایفای نقش خواهند کرد. این پس از فصل 13 و در جریان ناپدید شدن Noctis طراحی شده است. Kingsglaive مسئولیت یافتن اطلاعات ببیشتر در مورد ناپدید شدن او را بر عهده دارد.

این بخش بواسطه یک نسخه بتا بسته در اوایل ماه آگست (مرداد) مورد آزمون قرار گرفت. بواسطه آن گیمرها قادر به ساخت و سفارشی سازی آواتار خود و انجام جستجوها با حداکثر 3 نفر دیگر از دوستان هستند. ورژن کامل شامل انواع متفاوت تری از سلاح های جدید، الگوهای حمله، جستجوها و ... است.

DLC بعدی داستان محور Final Fantasy XV با نام Episode Ignis در ماه دسامبر امسال (آذر 1396) ارائه خواهد شد. بازی Final Fantasy XV عنوانی در ژانر اکشن نقش آفرینی فضای باز است که در سال 2016 عرضه شد و در حال حاضر برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows موجود است.

م.حافظ | اخبار | 20/09/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.