نویسنده: پدرام پورامامعلی چهارشنبه، 29 شهریور 1396
ساعت 19:49

فیل اسپنسر به تیم مدیران ارشد مایکروسافت می‌پیوندد

4 از 5

به عقیده اسپنسر این حرکت نشان‌دهنده تعهد بزرگ مایکروسافت نسبت به بازیهای رایانه‌ای است

رییس Xbox فیل اسپنسر به تیم مشاوران ارشد مایکروسافت خواهد پیوست. بنا به گزارش سایت ZDNet، اسپنسر که در حال حاضر معاون اجرایی بخش بازیهای رایانه‌ای مایکروسافت است به تیم مدیران ارشد این کمپانی می‌پیوندد. او شانزدهمین عضو این تیم است که افرادی چون مدیرعامل ساتیا نادلا، مدیر امور مالی تری میرسون و مدیر بخش هوش مصنوعی هری شام نیز اعضای این تیم هستند.

ارتقای آقای اسپنسر به تیم مدیریت ارشد در وبسایت مایکروسافت نیز بازتاب داشته است. انتصاب وی نشان داد که بازیهای رایانه‌ای برای مایکروسافت تا چه حد اهمیت دارد. تا پیش از این بسیاری تصور میکردند که مایکروسافت بخش بازیهای رایانه‌ای خود را از کمپانی مادر جدا خواهد کرد اما مشخص شد که این اتفاق رخ نخواهد داد. همچنین اسپنسر در حساب توییترش گفت:

با تشکر از همه شما بابت کامنت‌های زیبایتان، امروز مایکروسافت تعهدش به دنیای بازیهای رایانه‌ای را نشان داد، عضویت در این تیم باعث افتخار من است.

اسپنسر به نوبه خودش از هواداران بخاطر حمایتشان تشکر کرد و ارتقای خودش را نشان‌دهنده میزان تعهد کمپانی مایکروسافت به صنعت بازیهای ‌رایانه‌ای دانست. شاخه گیمینگ مایکروسافت که More Personal Computing نامیده می‌شود، در آخرین دوره‌ی گزارشهایش موجب افزایش 34 درصدی درآمد معدل 2.1 بیلیون دلار شده بود.

 اسپنسر در خردادماه  94 به ریاست بخش Xbox منتصب شد. حیطه کاری وی علاوه بر Xbox و Xbox Live شامل بخش‌های Xbox Music، Xbox Video و استودیوهای کمپانی نیز می‌شود.اسپنسر برای 25 سال است که در مایکروسافت کار می‌کند.

اسپنسر بخاطر اظهارات صریح و بی پرده خود معروف است.برای مثال او همیشه جنگ میان کنسول‌ها را برای صنعت بازی مضر میداند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.