نویسنده: پدرام پورامامعلی چهارشنبه، 29 شهریور 1396
ساعت 23:20

یک باگ در آخرین به‌روزرسانی Rainbow Six Siege وجود دارد

5 از 5

باگ جدیدی که در آخرین به‌روزرسانی بازی Rainbow Six Siege بر روی کنسول PS4 مشاهده شده بازیکنان را خسته کرده است

در آخرین به‌روزرسانی منتشر شده برای عنوان Rainbow Six Siege بر روی کنسول PS4 وجود یک باگ خطرناک توسط بازیکنان گزارش شده است. این به‌روزرسانی مشکلات فراوانی را برای بازیکنان ایجاد کرده و برخی از آنها به قدری جدی هستند که بسیاری ترجیح می‌دهند تا زمانی که مشکل حل نشده بازی نکنند.

گزارشات متعددی وجود دارند که می‌گویند این آپدیت موجب کرش کردن بازی در PS4 می‌شود. این اتفاق مخصوصا وقتی رخ می‌دهد که بازیکنی را به پارتی خود دعوت می‌کنید. یوبیسافت تاکید کرده که بازیکنان از انجام این کار تا زمانی که مشکل حل نشده خودداری کنند. آنها گفته‌اند:

ما در حال حاضر به همراه سونی مشغول کار بر روی این مشکل هستیم و به شما توصیه می‌کنیم تا زمان پیدا شدن یک راه حل مناسب از دعوت کردن دوستانتان به پارتی خودداری نمایید.

اما برخی از بازیکنان گزارش داده‌اند که این مشکل کرش کردن به طرز جدی‌تری به کنسول آنها آسیب وارد کرده است، از طریق نمایش خطای CE-36329-3 که مربوط به آسیب رسیدن به هارد درایو کنسول است. کاربران ردیت نیز اعلام کرده‌اند که نه حذف کردن بازی و نه راه‌اندازی مجدد آن به حل کردن مشکل کمک نکرده است.به نظر می‌رسد که این یک مشکل همه‌گانی نیست اما توصیه می‌شود که بازیکنان تا اطلاع ثانوی از به‌روزرسانی بازی خودداری کنند.

یوبیسافت اعلام نکرده که مشکل چه زمانی حل خواهد شد. بازی بر روی PC و Xbox One دارای مشکلات فوق نیست.

در حال حاضر عنوان Rainbow Six Siege در سال دوم عرضه خود قرار دارد و با وجود برخورداری از بازیکنان زیاد، مشکلات و باگهای فراوان همواره در بازی وجود داشته‌اند به طوریکه یوبیسافت بارها ناچار به ارائه‌ی آپدیت‌هایی حجیم برای حل مشکلات بازی شده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.