نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 30 شهریور 1396
ساعت 13:36

تریلر بسته‌الحاقی Not a Hero بازی Resident Evil 7

4 از 5

اولین تریلر Not a Hero DLC بازی Resident Evil 7: biohazard منتشر شد

استودیوی Capcom اولین تریلر مربوط به DLC آینده بازی Resident Evil 7: biohazard را منتشر کرده که می‌توانید در پایان متن مشاهده کنید.

این DLC با عنوان Not a Hero معرفی شده و قرار است در تاریخ 12 دسامبر 2017 (21 آذر 1396) در دسترس قرار گیرد. در این DLC کاراکتر کارآزموده سری Resident Evil یعنی Chris Redfield در مقابل عده ای از دشمنان مخوف مبارزه خواهد کرد. برخلاف کاراکتر اصلی Resident Evil 7 یعنی Ethan Winters، اینبار کاراکتر Chris از توانایی های خود برای مبارزه با این موجودات و نابودی آنها استفاده خواهد کرد. همچنین بازی شبیه به یک شوتر اول شخص است که البته ژانر جدیدی برای بازی های سری   Resident Evil نیست.

اخیراً استودیوی  Capcom نسخه Resident Evil 7: Biohazard Gold Edition را معرفی کرد. این نسخه شامل نسخه اصلی بازی، تمامی DLC های موجود در سیزن پس، Not a Hero ، و یک سری محتواهای اضافی جدید تحت عنوان End of Zoe است. این DLC  جدید برای خریداران Gold Edition یا دارندگان سیزن پس رایگان است. در غیر این صورت End of Zoe با قیمتی معادل 14.99 دلار به فروش می‌رسد.

از دیگر اخبار مربوط به سری Resident Evil  اینکه استودیوی Capcom به تازگی اعلام کرده اولین و دومین بازی Resident Evil Revelations برای Nintendo Switch ارائه خواهند شد.

بازی Resident Evil 7: biohazard عنوانی در ژانر ترسناک همراه با تلاش برای بقا است که در اوایل سال 2017 عرضه شد. این بازی در حال حاضر برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows در دسترس قرار دارد.

م.حافظ | اخبار | 21/09/2017

ویدئو

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    یک سال تاخیر در عرضه ی DLC که قرار بود بهار بدست کاربرها برسه :ey:
    دست کپکام درد نکنه :tear:

    آخرین بار در تاریخ حدود 6 سال قبل توسط SirGhas ویرایش شد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.