نویسنده: احسان ناخدا پنج شنبه، 30 شهریور 1396
ساعت 14:39

بازی Vampyr تا بهار سال 2018 تاخیر خورد

4 از 5

استودیو Dontnod انتشار بازی Vampyr را تا بهار سال 2018 به تعویق انداخت

سازنده بازی Life is Strange، یعنی استودیو Dontnod Entertainment چندی پیش اعلام کرد انتشار بازی نقش‌آفرینی Vampyr به نعویق افتاده است. این عنوان قرار است در بهار سال آینده توسط Focus Home Interactive (ناشر) روانه بازار شود. به همین منظور، مدیر اجرایی استودیو Dontnod یعنی آقای Oskar Guilbert بیانیه‌ایی درباره این تاخیر منتشر کرد. او در این بیانیه‌ اشاره کرد که بخاطر مسائل فنی و تکنیکی بازی، تیم سازنده مجبور شده تا عرضه بازی را به عقب بیندازد که خوشبختانه این موضوع در حال حاضر رفع شده است.

به تعویق انداختن پروژه‌ایی که آن را واقعا دوست دارید همیشه تصمیم سختی بوده است. با این حال، ما اعتقاد داریم که انتشار بازی در زمان مقرر نباید کیفیت محصول را تحت‌تاثیر قرار دهد. چند هفته پیش بود که ما کاملا متقاعد شده بودیم که می‌توانیم Vampyr را همین امسال روانه بازار کنیم. متاسفانه، وجود برخی مسائل فنی (در حال حاضر حل شده‌اند) باعث شده تا برنامه‌های تیم ما در مراحل آخر توسعه بازی عقب بی‌افتد.

در عین حال، استودیو Dontnod از این زمان اضافه برای بهبود و پیشرفت بازی استفاده خواهد کرد.

این تاخیر به ما این اجازه را داد که با زمانی کافی بازی را همانطوری که شایسته نسخه نهایی Vampyr است، بهبود ببخشیم و متعادل بسازیم. عنوانی که با دنیای جاه‌طلبانه و نیمه‌باز خود و روایت پیچیده و المان‌های عمیق نقش‌آفرینی به بازیکنان این اجازه می‌دهد تا یک تاثیر واقعی بر دنیا داشته باشند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.