نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 30 شهریور 1396
ساعت 15:40

تریلر معرفی 2 کاراکتر دیگر بازی Call of Duty: WWII

0 از 5

دو تن از هم‌پیمانان در بازی Call of Duty: WWII معرفی شدند

استودیوی Sledgehammer Games و کمپانی Activision هم اکنون 2 تریلر دیگر از بازی Call of Duty: WWII منتشر کرده اند که به معرفی 2 کاراکتر دیگر در این بازی می‌پردازند. می‌توانید در پایان متن تریلرهای مذکور را مشاهده کنید.

این 2 تریلر ارائه شده درواقع 2 تن از هم پیمانانی که در بخش داستانی بازی Call of Duty: WWII با آنها رو به رو خواهید شد را نمایش می‌دهند. رهبر ارتش مقاومت فرانسه با نام Rousseau و یکی از اعضاء دستگاه محرمانه بریتانیا با نام Crowley.

به تازگی استودیوی Sledgehammer Game چهار تریلر جدید از این بازی شوتر اول شخص منتشر کرد که به معرفی 4 شخصیت این بازی می‌پرداخت. برای مشاهده این تریلرها به این آدرس مراجعه فرمایید.

عنوان Call of Duty: WWII در تاریخ 3 نوامبر 2017 (12 آبان 1396) عرضه خواهد شد و برای پلتفرم های  PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows در دسترس قرار خواهد گرفت. پیش خریدکنندگان این بازی به صورت دیجیتالی، جوایز متعددی از قبیل بسته Division’s Pack شامل 5 تجهیزات برای کاراکترهای بخش چندنفره، 1,100 COD امتیاز برای استفاده در بازی، و Multiplayer Upgrade را دریافت خواهند کرد.

تریلر معرفی کاراکتر Rousseau

تریلر معرفی کاراکتر Crowley

م.حافظ | اخبار | 21/09/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.