نویسنده: پدرام پورامامعلی پنج شنبه، 30 شهریور 1396
ساعت 21:37

فروش NieR: Automata از مرز ۲ میلیون نسخه عبور کرده است

5 از 5

Square Enix خبر داده است که میزان فروش بازی اکشن-JRPG محبوبش یعنی NieR: Automata از مرز ۲ میلیون کپی‌عبور کرده است

Square Enix امروزی در خبری اعلام کرد که بازی اکشن-JRPG اخیرِ یوکو تارو، NieR: Automata رکورد میزان فروش خود را شکسته است. این بازی بیش از ۲ میلیون نسخه هم در خرده‌فروشی‌ ها و هم به صورت دیجیتال فروخته است. این میزان فروش شامل تمام پلتفرم‌هایی می‌شود که بازی بر روی آن‌ها عرضه شده است‌. برای جشن گرفتن این اتفاق ناشر بازی یک اثر هنری زیبا را منتشر کرد.

بازی NieR:Automata حاصل همکاری و به‌هم پیوستن افراد و شرکت‌های متعددی است: Square Enix به عنوان ناشر، Yosuke Saito به عنوان تهیه‌کننده بازی، Yoko Taro گارگردان این عنوان، Akihiko Yoshida که طراحی شخصیت‌ها بازی را بر عهده دارد. توسعه‌دهنده این عنوان PlatinumGames است. Takahisa Taura نیز‌ در هدایت این بازی نقش داشته است.بزرگ بودن این اسامی کیفیت ساخت این عنوان را نشان می‌دهد.

در فروردین ماه،  رکورد قبلی فروش این عنوان به عدد ۱.۵‌میلیون کپی‌ رسیده بود اما اینطور که به نظر می‌رسد فروش بازی کماکان ادامه دارد.در حال حاضر بازی بر روی PS4 و PC (از طریق استیم) در دسترس است. 

عنوان NieR: Automata در اسفندماه ۹۵ عرضه شد. با وجود این که Yoko Taro از طرفداران و علاقه‌مندان مکتب فکری نیچه است و بازی‌هایش معمولا هواداران زیادی ندارد اما آخرین ساخته او به محبوبیت بالایی در میان عناوین اکشن-JRPG دست یافته است.بازی در حال حاضر اولین DLC خود را دریافت کرده است و در آینده نیز از آن پشتیبانی خواهد شد.

اخیرا سازندگان بازی درباره‌ی احتمال ساخت نسخه دوم نیز صحبت هایی کرده بودند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.