نویسنده: پدرام پورامامعلی پنج شنبه، 30 شهریور 1396
ساعت 23:23

نقشه جدید و تغییرات در بخش PvP بازی Destiny 2

0 از 5

عنوان تازه منتشر شده‌ی Destiny 2 در قسمت PvP خود دستخوش تغییراتی شده است

به نظر می‌رسد که بانجی از وضعیت بخش PvP بازی Destiny 2 راضی نیست. این بخش از بازی که Crucible نام دارد خود دارای دو حالت Quickplay و Competitive است. حال بانجی اعلام کرده که حالت Competitive دچار مشکلاتی شده است. مشکل اصلی این است که در اکثر مواقع، سطح دو تیم با یکدیگر برابر نیست و روند بازی یک‌طرفه دنبال می‌شود. بانجی گفت:

بازیکنان زیادی وجود دارند که که در مقابل رقیبانی با تجربه بیشتر قرار می‌گیرند و به سختی شکست میخورند

در حالت Competitive آماده شدن بازی بیشتر طول می‌کشد ولی در عوض هاست بازی دارای وضعیت اینترنت بهتری خواهد بود و رقبایی که در مقابل آن‌ها قرار می‌گیرید سطح مهارتشان مشابه شما خواهد بود. اما در حال حاضر یک باگ وجود دارد که موجب می‌شود دو تیمِ نابرابر در مقابل هم قرار بگیرند. بانجی گفته این مشکل در حال حاضر حل شده است و این اتفاق دیگر رخ نمی‌دهد.

در حالت Quickplay تغییراتی ایجاد نشده و همچنان می‌توانید از آن لذت ببرید اما اگر در قسمت Competitive در صورتی‌ که مدام شکست می‌خوردید اکنون شانس بهتری برای مبارزه دارید و همچنین اگر اکثر بازی‌ها را برنده میشدید اکنون رقبای سرسخت‌تری در انتظارتان خواهند بود.

بانجی اضافه کرده هر تغییری که در بخش Crucible اعمال می‌شود حاصل اطلاعات و بازخوردی است که از بازیکنان دریافت می‌کنند.

 همچنین به حالت Competitive یک نقشه جدید اضافه شده است. بانجی اعلام کرده که نقشه Eternity اکنون در قسمت Competitive در دسترس است. این نقشه به همراه ایونت Trials of the Nine در اختیار بازیکنان خواهد بود. این نقشه دارای ظاهری عجیب و زیبا است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.