نویسنده: پدرام پورامامعلی شنبه، 01 مهر 1396
ساعت 13:20

در چند روز آینده Overwatch را به صورت رایگان بازی کنید

4 از 5

در چند روز آینده عنوان Overwatch به صورت رایگان بر روی تمامی پلتفرم‌ها قابل بازی خواهد بود

علاوه بر این که در این چند روز (آخر هفته‌ی تقویم میلادی) می‌توانید بدون پرداخت پول به تجربه‌ی این بازی بپردازید، بلیزارد تخفیف مناسبی برای خرید بازی ارائه کرده. قیمت بازی اکنون به ۳۰ دلار رسیده است. نسخه‌ی Game of the Year این بازی نیز ۴۰ دلار قیمت خورده است و تفاوت این دو نسخه با یکدیگر تنها ۱۰ دلار است. بازی تا روز ۲۵ سپتامبر (دوشنبه ۳ مهر) به صورت رایگان در دسترس خواهد بود و تخفیف های این عنوان نیز تا ۲۸ سپتامبر (پنجشنبه ۶ مهر) برقرار است.

"آخر هفته‌ی رایگانِ" Overwatch بر روی پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC شروع شده است. اگر می‌خواهید زمان شروع آن را به طور دقیق بدانید، بلیزارد زمان مشخصی را برای مناطق مختلف اعلام کرده است. این رویداد از ۲۲ سپتامبر (یکم مهرماه) از ساعت ۹.۳۰ صبح شروع می‌شود:

فراموش نکنید که شما می‌توانید از ساعت ۹:۳۰ جمعه شب، بر روی پلتفرم‌های PS4 ، Xbox One و PC، عنوان Overwatch را به صورت رایگان تجربه کنید.

در این حالت شما می‌توانید به تمام ۲۵ هیروی بازی و ۱۶ نقشه دسترسی داشته باشید. همچنین مدهایی که در این چند روز قابلیت بازی دارند عبارتند از: Quick Play، Custom Games و Arcade. شما همچنین میتوانید لول خود را بالا ببرید، لوت باکس‌ها را بدست آورید، و شخصی سازی نیز انجام دهید. تمام اینها در صورت خرید بازی اصلی به آن منتقل می‌شوند. 

برای بازی بر روی کنسول‌ها الزامی است که Playstation Plus و Xbox Live Gold داشته باشید. همچنین آنهایی که بر روی PC بازی می‌کنند باید یک اکانت Battle.net داشته باشند. بازی تا روز ۲۵ سپتامبر رایگان خواهد بود. 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.