نویسنده: فرشاد سه شنبه، 04 مهر 1396
ساعت 06:03

قابلیت دانلود زودتر از موعد بازی Forza Motorsport 7 هم اکنون امکان‌پذیر است

0 از 5

قابلیت دانلود زودتر از موعد بازی Forza Motorsport 7 هم اکنون برای دارندگان اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی امکان‌پذیر است

بزرگ‌ترین بازی از مجموعه Forza که توسط Turn 10 Studios ساخته شده است، Forza Motorsport 7 نام داشته و از هم اکنون قابلیت دانلود زودتر از موعد فایل‌های آن برای دارندگان ویندوز 10 (رایانه‌های شخصی) و اکس‌باکس وان امکان‌پذیر است تا در زمان عرضه بازی همه چیز آماده اجرای بدون معطلی باشد. افرادی که بدنبال دانلود زودتر از موعد فایل‌های این بازی هستند باید خود را بخوبی آماده کنند چراکه فایل‌های آن 95 گیگابایت حجم خواهند داشت که برای دارندگان رایانه شخصی با کیفیت 4k این حجم افزایش خواهد یافت. فایل‌های این بازی برای اکس‌باکس وان بدون حضور کیفیت 4k حدود 67 گیگابایت حجم دارند. کلیه افرادی که بدنبال نسخه فیزیکی این بازی هستند باید افزونه 50 گیگابایتی آن را دریافت کنند.

چه نسخه‌های فیزیکی و چه نسخه‌های دیجیتالی این بازی در روز عرضه 100 گیگابات حجم خواهند داشت. بازی Forza Motorsport 7 در تاریخ 11 مهر ماه برای پلتفرم‌های اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در سراسر جهان منتشر خواهد شد. افرادی که اقدام به پیش خرید نسخه نهایی این بازی نموده باشند قابلیت دسترسی زودهنگام به آن را از تاریخ 7 مهر ماه خواهند داشت.

فرشاد | اخبار | 26/09/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.