نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 05 مهر 1396
ساعت 06:03

جعبه‌های لوت بازی Middle-Earth: Shadow of War به بازیکنان حق انتخاب خواهند داد

0 از 5

سازنده بازی اعلام که جعبه‌های لوت بازی Middle-Earth: Shadow of War به بازیکنان حق انتخاب خواهند داد

بازی Middle-Earth: Shadow of War را می‌توان یک عنوان بحث برانگیز نامید، دلایل مختلفی برای این موضوع وجود دارد اما یکی از بزرگ‌ترین دلایل آن که منجر به عصبانیت طرفداران آن شده است، به جعبه‌های لوت بخش تک نفره بازی مربوط می‌شود. «باب رابرتز» (Bob Roberts)، مدیر ارشد استودیوی «مونولیث» (Monolith) در صحبت با یوروگیمر اعلام کرد که انگیزه خاصی برای قراردادن جعبه‌های لوت در درون بازی وجود ندارد و تنها گزینه‌هایی را در اختیار بازیکنان مشغول قرار خواهند داد. علت این موضوع عدم ایجاد تفکری مبنی بار ساده سازی بازی با پاداش‌های آن بوده است. رابرتز اعلام کرد که این جعبه‌ها امکان انتخابی را برای بازیکنان ایجاد خواهند کرد. او گفت:

در درون بازی شما منابعی را بصورت منظم دریافت خواهید کرد بنابراین نیازی به گزینه‌ای دیگر نخواهید داشت. همزمان انتخابی برای بازیکنان ایجاد خواهد شد. این انتخاب مربوط به افرادی است که نگران وقت آزاد خود و بزرگی یک بازی هستند و در نتیجه قادر به تجربه تمام آن نخواهند بود. این مشابه فلسفه طراخی حالت‌های سخت است. ما حالت آسان و سخت را در اختیار داریم. صادقانه بگویم سیستم نمسیس در حالی عمل خواهد کرد که شما بمیرید بنابراین حالت آسان نمی‌تواند گزینه خوبی برای لذت بردن از بازی باشد. این موضوع گزینه‌های مختلفی را در اختیار افراد قرار خواهد داد و به آن‌ها حق انتخاب می‌دهد.

موضوع ایده آل برای استفاده کنندگان از حالت آسان این نیست که آن‌ها نمی‌خواهند بمیرند. ما ترجیح می‌دهیم که بصورت منظم بمیریم تا بتوانیم تجربه کاملی از سیستم نمسیس بدست آوریم.

او همچنین بصورت قاطع اعلام کرد که در این بازی تعادلی در صورت عدم استفاده از جعبه‌های لوت وجود خواهد داشت و اجباری برای استفاده از آن‌ها وجود ندارد. او گفت:

لازم است موضوعاتی را بدلیل وجود تصورات اشتباه مشخص کنم. اول از همه نگرانی‌هایی در مورد تعادل در بازی وجود دارد. خوشبختانه زمانی که افراد در مورد تجارب خود صحبت می‌کنند، به این نگرانی پاسخ داده می‌شود. موضوع دیگز مربوط به الزام به آنلاین بودن در محیط بازی است و باید گفت که نه، آنلاین بودن الزامی برای اجرای بازی نیست. این یک بازی بزرگ است و قادرید تا به هر روشی از آن لذت ببرید و بدون پرداخت هیچگونه پولی، تجربه کاملی را بدست آورید.

نکته‌ای که باقی می‌ماند این است که اگر وجود جعبه‌های لوت صرفاً برای ایجاد انتخاب در بازی است، پس چرا رایگان نیستند؟ سایر بازی‌ها مشکلی با ارائه محتوای بیشتر به بازیکنان و خلق سیستم‌های مبارزاتی آسان‌تر با دشمنان ندارند.

بازی Middle-Earth: Shadow of War در ماه اکتبر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

فرشاد | اخبار | 27/09/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.