نویسنده: پدرام پورامامعلی چهارشنبه، 05 مهر 1396
ساعت 00:11

لیست تخفیف‌های این هفته‌ی Xbox Live

0 از 5

بازیهایی مانند Mass Effect Andromeda و نسخه‌های مختلف Call of Duty در لیست تخفیف‌های این هفته‌ی Xbox Live قرار دارند

کنسول بازی شما چه Xbox One و چه Xbox 360 باشد، حراج‌های قابل توجهی در این هفته برایتان وجود دارد! بزرگترین عنوانی که در این هفته برای کاربران گلد Xbox Live تخفیف خورده بازی Mass Effect: Andromeda است. هم نسخه‌ی معمولی و هم نسخه‌ی دلاکس برای کاربران گلد به اندازه‌ی نصف قیمت اصلی تخفیف خورده‌اند. (۲۰ دلار برای نسخه‌ی عادی و ۲۵ دلار برای دلاکس. در حالت عادی قیمت‌ها به ترتیب ۴۰ و ۵۰ دلار بود)

برای کاربرانی که گلد نیستند نیز گزینه‌های خوبی وجود دارد. نسخه‌ی لانچ بازی Call of Duty: Infinite Warfare چهل درصد تخفیف خورده و و با قیمت ۳۶ دلار در دسترس است. همچنین نسخه‌های Digital Legacy و Digital Deluxe این بازی نیز شامل تخفیف شده‌اند. خبر خوب برای طرفداران پروپاقرص سری این است که در حال حاضر تعدادی از بازیهای Call of Duty از طرف ناشر نیز تخفیف خورده‌اند، مثلا نسخه‌ی ریمستر Call of Duty: Modern Warfare در حال حاضر ۳۲ دلار قیمت دارد. اگر هنوز بازی Rocket League را تجربه نکرده‌اید اکنون بهترین فرصت برای این کار است زیرا قیمت بازی از ۲۰ دلار به ۱۲ دلار رسیده است.همچنین DLCهایی که برای این عنوان عرضه شده‌اند میز تا ۴۹ درصد تخفیف دریافت کرده‌اند.

دارندگان کنسول Xbox 360 نیز می‌توانند از این تخفیف‌ها استفاده کنند. Call of Duty: Black ops II به همراه Call of duty: Modern Warfare به میزان ۶۰ درصد قیمت اصلی تخفیف خورده اند. قیمت بازی‌های دیگر این سری برای کنسول 360 نیز کاهش پیدا کرده‌اند. تخفیف‌های ۸۰ درصدی نیز شامل نسخه‌های اول و دوم Sniper: Ghost Warrior هستند. همچنین قیمت Prototype: biohazard bundle نیز تا شصت درصد کاهش یافته است.

این حراج تا سه‌شنبه‌ی هفته‌ی بعد برقرار است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.