نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 05 مهر 1396
ساعت 12:26

قیمت، زمان عرضه و جزئیات کنسول آتاری‌باکس اعلام شد

0 از 5

شرکت آتاری بازه زمانی عرضه، محدوده قیمت و جزئیات دیگری پیرامون کنسول آتاری‌باکس به اشتراک گذاشت

شرکت آتاری به عنوان یکی از شرکت‌های قدیمی صنعت بازیسازی جزئیات جدیدی را در مورد کنسول «آتاری‌باکس» (Ataribox) خود به اشتراک گذاشت. آتاری جزئیات زیر را پیرامون این کنسول تایید کرد:

  • این کنسول با استفاده از پردازنده ای‌ام‌دی و کارت گرافیک رادون ساخته شده است.
  • این کنسول برپایه لینوکس بوده و دارای رابط کاربری سفارشی‌سازی شده با عملکردی آسان است.
  • این کنسول یک تجربه رایانه شخصی کامل خواهد بود، به عبارت دیگر شما قابلیت استریم محتوا، گوش دادن به موسیقی و هر کار دیگری که با رایانه شخصی انجام می‌دهید را خواهید داشت.

آتاری همچنین اعلام کرد که آتاری‌باکس قابلیت دانلود زودتر از موعد بسیاری از عناوین کلاسیک آتاری را در کنار سایر عناوین حال حاضر این شرکت خواهد داشت گرچه بزودی عناوین منحصر بفرد آن نیز معرفی خواهند شد. بصورت کلی آتاری اعلام نمود که در هفته‌های آتی جزئیات بیشتری در مورد این کنسول منتشر خواهد شد.

شرکت آتاری در فصل پاییز اقدام به ایجاد کمپین کمک‌های مالی در «ایندی‌گوگو» (Indiegogo) نمود اما جزئیاتی پیرامون اهداف آن به اشتراک نگذاشت و تنها اعلام نمود که هدف این کمپین مشارکت مردم در عرضه و تاریخ این کنسول است.

محدوده قیمت آتاری‌باکس 250 تا 300 دلار خواهد بود و در اواخر فصل بهار سال 2018 عرضه خواهد شد. قیمت نهایی این کنسول به عواملی نظیر مموری و نسخه آن مربوط خواهد بود، به عنوان مثال، آتاری یک نسخه تحت نام Wood از این کنسول ساخته است که مصالح تشکیل دهنده آن چوب واقعی است.

فرشاد | اخبار | 27/09/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.