نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 05 مهر 1396
ساعت 12:29

تریلر و اطلاعات جدید بازی Star Wars Battlefront II

0 از 5

رونمایی مد جدید Arcade و انتشار تریلر جدیدی از بازی Star Wars Battlefront II

استودیوی EA DICE اطلاعات جدیدی از بازی Star Wars Battlefront II ارائه کرده است. اولین موضوع مربوط به معرفی یک مد جدید به نام Arcade است. مد Arcade به شما و یک گیمر محلی دیگر امکان رویارویی و مبارزه در مقابل دشمن (هوش مصنوعی) را فراهم می‌کند. از این ویژگی می‌توان برای تمرین سلاح های جدید، امتحان توانایی ها و قابلیت های جدید، همچنین بعنوان یک سرگرمی خوب استفاده کرد. در نسخه بتا Star Wars Battlefront II که در روز 4 اکتبر 2017 (12 مهر 1396) ارائه می‌شود گیمرها  با مد Arcade آشنا خواهند شد.

علاوه بر این، تریلر جدیدی از بازی Star Wars Battlefront II منتشر شده است که می‌توانید در پایان متن مشاهده کنید. در این تریلر برخی از مدها، نقشه ها و کاراکترهای موجود در این بازی نمایش داده شده اند؛ همچنین بخشی از گیم پلی بازی قابل مشاهده است.

بازی Star Wars Battlefront II رسماً در تاریخ 17 نوامبر 2017 (26 آبان 1396) برای پلتفرم های PlayStation 4 ، Xbox One و PC عرضه خواهد شد. پیش خریدکنندگان این بازی، تجهیزاتی با تم Star Wars: The Last Jedi برای کاراکترهای Rey و Kylo Ren ، همچنین مجموعه ای از تغییردهنده ها برای انتخاب وسایل نقلیه و کاراکترها دریافت می‌کنند.

م.حافظ | اخبار | 27/09/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.