نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 13 مهر 1396
ساعت 13:43

تعداد کاربران بازی Fortnite از هفت میلیون نفر گذشت

0 از 5

تعداد کاربران بازی Fortnite از هفت میلیون نفر گذشت

بازی Fortnite استودیوی «اپیک گیمز» (Epic Games) از زمان عرضه، عملکرد خوبی را از خود نشان داده است. تنها چند روز پس از عرضه این بازی شاهد ثبت‌نام 500 هزار بازیکن برروی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی بودیم. مدتی بعد، استودیوی سازنده بازی اقدام به انتشار حالت مستقل Battle Royale بصورت رایگان (برای کلیه پلتفرم‌ها) نمود که در زمان عرضه 1 میلیون بازیکن را به خود جذب کرد.

بنظر می‌رسد که عملکرد بازی Fortnite فراتر از حد تصور اپیک گیمز بوده است. این استودیو امروز اعلام کرد که تعداد کاربران این بازی از 7 میلیون نفر فراتر رفته است. آمار اعلام شده مربوط به هر دو بازی Fortnite و Battle Royale است و مشخص نیست که هر کدام از آن‌ها به تنهایی چه تعداد بازیکن دارند.

برای جشن گرفتن این پیروزی، اکنون حالت‌های Duos  و Supply Drops در Battle Royale در دسترس هستند. حالت Duos اجازه می‌دهد تا به تشکیل تیم بپردازید و حالت دیگر، امکان بدست آوردن Loot در مکان‌های تصادفی را فراهم خواهد کرد.

قابلیت دریافت بازی Fortnite  هم اکنون به قیمت 40 دلار برای پلتفرم‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی امکان‌پذیر است و یا آنکه تا سال 2018 جهت رایگان شدن این بازی صبر نمایید.

فرشاد | اخبار | 05/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.