نویسنده: نریمان عبدی پنج شنبه، 13 مهر 1396
ساعت 17:22

خلاصه نقدهای FORZA MOTORSPORT 7

0 از 5

خلاصه نقدهای FORZA MOTORSPORT 7

مجموعه FORZA MOTORSPORT یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین بازی‌های سبک اتومبیل‌رانی هستند. نسخه شماره 7 این بازی اخیراً به طور انحصاری برای کنسول Xbox One عرضه شد و نظرات منتقدین را به خود جلب کرد. در ادامه با بازی مگ همراه باشید تا با هم برخی از نظرات منتقدین وب‌سایت‌های معتبر را بررسی کنیم.

میانگین امتیازات متاکریتیک از 51 نقد: 88

وب‌سایت Windows Central

امتیاز: 100

این بازی هنوز هم کامل‌ترین عنوان سبک اتومبیل‌رانی در Xbox است. محتوای این بازی آن‌قدر زیاد است که شما را برای مدت‌ها سرگرم خواهد کرد. این بازی برای همه توانایی‌ها و قابلیت‌ها چیزی دارد که ارائه بدهد. این بازی آن‌قدر زیبا است که هر بار چشمان شما را نوازش خواهد کرد.

وب‌سایت IGN

امتیاز: 92

مایکروسافت عنوان Forza Motorsport 7 را به خواستگاه کاملی برای طرفداران سبک اتومبیل‌رانی تبدیل کرده است که رقابت با آن بسیار دشوار است. با توجه به تعداد کافی خودروها، جاده‌ها و پیست‌های مختلف و محتوای رانندگی مناسب، این بازی تبدیل به تجربه اتومبیل‌رانی عظیمی شده است. هرچند مبتدی‌ها به‌راحتی می‌توانند از بازی لذت ببرند ولی بازی از محتوای زیادی برای کسانی که عاشق رانندگی طولانی‌مدت هستند پر شده است.

وب‌سایت DualShockers

امتیاز: 90

عنوان Forza Motorsport 7 یک بازی خارق‌العاده است. به طور کلی این مجموعه تقریباً یک بسته کامل اتومبیل‌رانی است که هر سال در تجربه تشبیه سازی رانندگی بهتر می‌شود. اگر طرفدار سرسخت این مجموعه هستید مطمئن باشید این بازی ارزش هزینه کردن را دارد.

وب‌سایت Polygon

امتیاز: 85

نسخه هفتم Forza کامل‌ترین نسخه‌ای است که تا کنون استودیو Turn 10 ساخته است. بازی بسیار زیبا و مملو از خودروها و جاده‌های متنوع است. با این حال چندان نوآوری در بازی دیده نمی‌شود و این مایه تأسف است.

وب‌سایت GameSpot

امتیاز: 80

هرچند از نظر محتوایی و انتخاب حالت‌ها قابل مقایسه با نسخه ششم بازی در زمان عرضه آن نیست؛ نسخه هفتم مجموعه Forza هنوز هم از نظر محتوایی غنی بوده و مجموعه بزرگی از رویدادهای رانندگی را برای شما فراهم می‌آورد. توانایی کنترل آب و هوا که موجب تنوع بسیاری شده است باعث می‌شود کمبود حالت زامبی و Toyota MR2 در بازی احساس نشود.

وب‌سایت Critical Hit

امتیاز: 70

بازی Forza Motorsport 7 همان‌طور که انتظار دارید عنوانی هیجان‌انگیز است. بزرگ‌ترین مشکل این بازی جعبه‌های loot تصادفی، ساختار مبتنی بر میکروترنس اکشن، عدم پیشرفت چشمگیر و پشتیبانی نامناسب بخش چندنفره آن است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.