نویسنده: فرشاد دوشنبه، 17 مهر 1396
ساعت 23:35

جعبه‌های لوت بازی Assassin’s Creed Origins پولی نیستند

5 از 5

قابلیت استفاده از جعبه‌های لوت بازی Assassin’s Creed Origins تنها با واحد پولی بازی امکان‌پذیر است

موضوع حضور قابلیت «جعبه‌های لوت» (Lootboxes) در بازی‌ها، این روزها به بحث داغی تبدیل شده است. بازی‌های بزرگی چون Star Wars Battlefront 2 ،Destiny 2 ،Forza Motorsport 7 و Shadow of War از این قابلیت بهره می‌برند و اخیراً نیز اعلام شد که این ویژگی در بازی Assassin’s Creed Origins تحت نام صندوق‌های Heka حضور خواهد داشت اما وضعیت آن‌ها بگونه‌ای که در ذهن بازیکنان قرار دارد نیست.

براساس گزارشی از سایت یوروگیمر، جعبه‌های لوت موجود در بازی Assassin’s Creed Origins قابلیت استفاده با پول واقعی را نخواهند داشت و برای استفاده از آن‌ها باید از واحد پولی موجود در دنیای بازی استفاده نمود.

«اشرف اسماعیل« (Ashraf Ismail) به عنوان کارگردان بازی اعلام کرد:

فروشگاه منحصر بفردی در بازی وجود دارد که Carbon Crystal بفروش می‌رساند که آیتم‌های نادری محسوب می‌شوند. شما قابلیت پیدا کردن این آیتم‌ها را در دنیای بازی خواهید داشت اما ایده اصلی این است که اگر پول کافی دارید، اقدام به خرید آن‌ها نمایید.

صندوق‌های Heda، جعبه‌های اسرار آمیزی هستند که شامل هر سلاح، یک قطعه از زره یا آیتم بازی هستند. افرادی که پول زیادی را در این بازی بدست آورند، براحتی امکان استفاده از این صندوق‌ها را دارند.

دلیل اینکه چنین کاری را در بازی صورت دادیم این بود که دیدیم مردم روش‌های مختلفی را برای اجرای بازی اختیار می‌کنند. برخی دوست داشتند که به محیط‌های جنگی بروند و پس از نقوذ، دست به دزدی و غارت زنند و در نهایت امیدوار باشند که آیتم افسانه‌ای را بدست آورند.

تعدادی کمی از مردم برروی اقتصاد بازی (خرید و فروش آیتم‌ها) متمرکز می‌شوند تا هر چقدر که دوست دارند پول بدست آورند. و ما با خود گفتیم که بسیار خوب این راه خوبی برای اجرای بازی است. این بخشی از یک بازی نقش آفرینی محسوب می‌شود، پس به آن‌ها اجازه دهیم تا با اقتصاد بازی کنند. در نتیجه این راهی خواهد بود که اقدام به خرید یا بدست آوردن چند آیتم خاص نمایید.

اسماعیل همچنین تایید کرد که قابلیت خرید هر چیزی از فروشگاه بازی وجود دارد.

بازی Assassin’s Creed Origins در تاریخ 5 آبان ماه برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

فرشاد | اخبار | 09/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.