نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 20 مهر 1396
ساعت 10:52

قابلیت پشتیبانی از نسل قبل بازی‌های اکس‌باکس در سال جاری ممکن خواهد بود

0 از 5

فیل اسپنسر اعلام کرد که امکان پشتیبانی از نسل قبل بازی‌های اکس‌باکس در سال جاری همچنان امکان‌پذیر خواهد بود

یکی از بزرگ‌ترین سورپرایزهای شرکت مایکروسافت در نمایشگاه E3، معرفی قابلیت پشتیبانی از نسل قبل اکس‌باکس وان برای بازی‌های اکس‌باکس بود. در مدت رویداد Brazil Game Show، فیل اسپنسر به عنوان رئیس اکس‌باکس جزئیاتی را در مورد این قابلیت ارائه کرد:

ما به زمان دستیابی به این قابلیت بسیار نزدیک هستیم. من داشبرد کوچکی در اختیار دارم و زمانی که به آن مراجعه می‌کنم، می‌توانم تمام بازی‌ها و وضعیت آن‌ها را ببینم. می‌دانم که بازی‌هایی از اکس‌باکس در راه هستند اما فکر نمی‌کنم که همه آن‌ها را معرفی کرده باشیم. این کار را باید طی همکاری با همکاران خود صورت دهیم اما همچنان در دست پیگیری است. احساس خیلی خوبی در مورد آن دارم. بازی‌های فوق العاده بنظر می‌رسند.

اسپنسر اطمینان دارد که قابلیت پشتیبانی از نسل قبل بازی‌های اکس‌باکس تا پیش از پایان سال 2017 در دسترس خواهد بود. او همچنین اعلام کرد که چیزهایی در مورد قابلیت پشتیبانی از نسل قبل کنسول اکس‌باکس وان اکس وجود دارند که باید اعلام گردند:

چیزهایی هستند که باید در مورد نحوه عملکرد این قابلیت برروی کنسول اکس‌باکس وان اکس توضیح دهیم. مخصوصاً آنکه فکر می‌کنم مردم متوجه جذاب بودن آن‌ها خواهند شد. برخی از بازی‌های در دست کار بسیار عالی هستند و برخی دیگر خیر. اما مکانیک گیم‌پلی و خنده‌ای که برروی صورت شما بدلیل مشاهده بازی‌های 15 سال نقش خواهد بست، نتیجه کار خواهند بود. مانند اجرای مجدد بازی Crimson Skies، این فوق العاده است، این بازی عالی بنظر می‌رسد.

بازی Crimson Skies که توسط اسپنسر مورد اشاره قرار گرفت و بازی Fuzion Frenzy، دو عنوان تایید شده برای برنامه پشتیبانی از نسل قبل هستند:

بازی‌های متعددی در این برنامه قرار دارند که تصمیم گرفتیم اولین‌ها را اعلام کنیم.

Dave McCarthy به عنوان یکی از مدیران شرکت مایکروسافت در مورد معرفی این دو بازی در نمایشگاه E3 گفت:

مجموعه‌ای از بازی‌ها برای این قابلیت وجود دارند.

گرچه نباید انتظار داشت که تعداد این مجموعه بازی به بزرگی عناوین اکس‌باکس 360 باشد.

فرشاد | اخبار | 12/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.